(S) : Seiko Kinetic Arctura

  • Hey!


    Nu skal jeg muligvis sælge dette dejlige ur... der er tale om et Seiko Kinetic Arctura ur med en vejl. butikspris på 4295.-...
    Det har 2 minimale microskopiske ridser på glasset, dog kan de ikke ses medmindre man anstrenger sig.
    Selve urkassen er meget ridset da jeg røg af en scooter og uret fik en del ridser, der fik jeg udskiftet glasset men urkassen blev aldrig udskiftet... Bagpå uret så der indtrykt rimeligt tydeligt: Elsker Dig M
    men man kigger jo ik på det inderste af uret men på urskiven :D
    Det er den slags model som lagrer strøm til uret via. de rystelser der forekommer når det bæres... Jeg har næsten lige fået spændt låsen da den var blevet "lidt" sløv. Det fejler overhovedet ikke noget og er et meget stilern ur at bære.. der er ikke nogen chronolog skive eller noget bare uret... Jeg kommer med billeder senere på dagen....


    HBO: 2000.- dog kan prisen diskuteres...


    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge bla. bla. bla. :))


    Billeder:
    Seiko forfra... Seiko Bagfra...


    jeg beklager kvaliteten af billederne men de er taget med min mobil.

  • Kom nu gutter...


    Der er to versioner af uret.. den lille tynde og den store tykke... det er den tykke af den store jeg har...
    Udover det er modelnummeret: 5M42-0E39 [B5]

  • Kom nu gutter/gutinder... Det kan da virkelig ikke passe at der ikke er nogen som kan bruge et sådanne både fedt men også godt og praktisk ur... :D det er genialt det her ur... og husk at jeg SAGTENS er til at forhandle med:))