Tweak.dk OC-guide?


  • Havde fjollet nok ikke læst alt hvad der stod i tråden, så jeg vidste ikke at du allerede kendte til den fra oc.dk - det fandt jeg så lige ud af, kort efter, og slettede derfor mit indlæg. Håbede på at jeg ville nå det inden nogen læste det - men nej :O


    ;)

  • Mikkel >> Går nok


    Jacob Hansen >> Har installeret Flash. Ved ikke, hvorfor den ikke vil noget. Kun den side, jeg har problemer med.


    Admins >> Det ville være rart, hvis der ville være feedback fra jeres side. Evt. om I har interesse i artiklen/guiden, og om den kan ligge på Tweak.dk's egen server, eller det er noget, vi selv skal arrangere.


    Jeg kan godt prøve at koordinere indsatsen lidt, men vil helst ikke være alene om det, da jeg ikke altid har så meget tid. Hvis nogen er interesseret i at være med, kan de jo adde mig på MSN (se sig).


    Det ville også være rart, hvis der var nogle nybegyndere, som skrev, hvad de gerne ville have svar på. På den måde er det lettere for dem, som skal skrive guiden, at finde ud af, hvad det er, der er svært for nybegyndere.