Hey folks
ville bare høre om der var andre der skulle til SLKS....
andre end mig der skal til SLKS i svendborg ?
-
-
Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
Hey folks
ville bare høre om der var andre der skulle til SLKS....
Udover at jeg ikke pt. skal nogen steder hen. Hvad er så SLKS -
det er et LAN som holdes af SLAP-Ligaen
-
Nej jeg skal bestemt ikke med .. Og da slet ikke med de folk der står for det .. Ikke engang simple regler kan de overholde ..
-
Jeg skal heller ikke med..
-
Lidt OT: Hva' nu det ? Ka' vores søde og fornuftige piger lige pludselig ikke læse (regler).
-
Oprindeligt indlæg af bentzin
Lidt OT: Hva' nu det ? Ka' vores søde og fornuftige piger lige pludselig ikke læse (regler).Hvis det er min smiley i min sigatur du snakker om, så har den været der i over 3 uger nu, og jeg har snakket med DEVIL_DK om den, og han har sagt god for den .. Men irriterer den dig, kan jeg da fjerne den ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Hvis det er min smiley i min sigatur du snakker om, så har den været der i over 3 uger nu, og jeg har snakket med DEVIL_DK om den, og han har sagt god for den .. Men irriterer den dig, kan jeg da fjerne den ..
Næh ikke mig personligt - men når du må, så må andre jo også og hvor ender vi så ? Og hvad er regler så til for - hvis der er forskel på hvem der må bryde dem ?
Og så forstår jeg slet ikke, at en moderator går imod de regler, han skal være med til at håndhæve !!! -
Hey folks
ville bare høre om der var andre der skulle til SLKS....Er det egentlig ikke kun for folk der deltager i SLAP?
-
Hey folks
ville bare høre om der var andre der skulle til SLKS....Det skal jeg da, har dog ikke betalt endnu, da vi mangler en 5 spiller(cs 5on5, derfor vi kommer), men regner da med vi finder den sidste spiller om kort tid.
så kan vi komme igang med "træningen" - -
hmm er der noget link til en forklaring om det lan? Jeg kommer fra svendborg, men hvordan hænger det sammen ang tilmeldese og er det for alle?
-
Oprindeligt indlæg af Simonthk
hmm er der noget link til en forklaring om det lan? Jeg kommer fra svendborg, men hvordan hænger det sammen ang tilmeldese og er det for alle?Hvad med at læse tråden?
-
tak har godt fundet det. Det er abrae når det er en understreget tekst, så fræser man forbi den uden at se det er et link!
-
-
og de spiller KUN cs? Man kan vel godt snuppe et slag unreal eller AOM hvis nogle er med på det?