• Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Fin-tune den ?! Hvilke muligheder har man for at fin-tune IE. Skal ikke sige om jeg har overset det, men jeg har hvertfald aldrig lagt mærke til det så. Næh, med firefox kan du fin-tune som du vil, bare skriv

    Code
    1. about:config

    i adresselinje, og så er det ellers bare igang. Så skal man selvfølgelig bare lige vide noget om hvad de forskellige parametre osv. gør, hehe :) Men selvfølgelig, hver sin smag :) ( Betragt ikke mit indlæg som en flame af dit på nogen måde bent ;) )


    Gør jeg skam heller ikke. Der findes da en hel tweaks & tricks rundt på nettet, som får IE til at køre bedre. SP2 har da også gjort IE mere smooth IMO.
    Noget andet så har jeg da lige downloadet Fx - vil dog lige prøve den på arbejdet først. Ville jo være ærgeligt at spolere min udemærkede IE-opsætning her hjemme. ;) Hvis det nu ikke lige er noget for mig.

  • Det må være Firefox imo


    Det skyldes mest, at den er så ekstremt simpel og klarer at fjerne diverse reklamer, popups osv. uden at have nogle addons. Den er også god til at håndtere mange sider på en gang, hvilket er dejligt.