engel jeg håber ikke det er ulovligt men tak

Longhorn Transformation Pack 8
-
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
engel jeg håber ikke det er ulovligt men takDet er det jo nok medmindre de selv har lavet det
-
Oprindeligt indlæg af søndergård
Måske lidt OT, men hvordan ser det ud med Win64bit? Kommer det ikke snart?Der er kommet X64, en XP64 version så at sige, den er udmærket, dog er det en beta - men jeg har ingen probs haft. Dog holder jeg mig helst til Linux, det er bedre og mere stabilt IMO.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
Der er kommet X64, en XP64 version så at sige, den er udmærket, dog er det en beta - men jeg har ingen probs haft. Dog holder jeg mig helst til Linux, det er bedre og mere stabilt IMO.
Man har kunde hente xp64 bit i over 6 md. nu.. fra microsoft's egen side gratis til test i et helt år.. det er beta ja men det virker godt, men problemer med mange 32 bit programmer som ikke kna kører på ens pc som man plejer, jeg prøvede det hos en ven på hans amd 64 bit system, det er 100% i windows. men vi installerede win 32 bit igen, kører bedre med hans programmer..
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
engel jeg håber ikke det er ulovligt men takDet er det ikke.
Ellers fang mig på MSN, så kan jeg sende det til dig. Og så har jeg en masse andre Aero-skins m.m. som visual styles, Y'Z toolbar osv.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Det er det ikke.
Ellers fang mig på MSN, så kan jeg sende det til dig. Og så har jeg en masse andre Aero-skins m.m. som visual styles, Y'Z toolbar osv.
hehe helt sikkert
Det er vel ik sådan noget du samler på ?
-
Oprindeligt indlæg af zweb.dk
hehe helt sikkert
Det er vel ik sådan oget du samler på ?
Huh? Ikke forstået?
-
Hvordan får man den SideBar væk.. Den kan være lidt irriterende nogle gange... ?
-
Oprindeligt indlæg af BlacKDwarf
Hvordan får man den SideBar væk.. Den kan være lidt irriterende nogle gange... ?Kør installertionen igen også fjern den sidebar
-
Er ved at installere. Hvis det går helt galt formaterer jeg bare - Den trænger alligevel til det.
-
Så er det installeret. Har en virkelig dårlig nyhed. Blev rigtig positiv imponeret i starten, men så ville jeg prøve at køre 3dmark01. Jeg fik noget med 9700 points! Havde godt nok ikke lukket MSN og sådan nogle programmer ned, men plejer stadig at få 14-15000 points uden OC og lukning af diverse programmer.
-
Hmm... Underligt. Prøvede at genstarte og lukke nogle programmer, men fik stadig omkring de 9700 i 3Dmark2001SE. Så prøvede jeg bagefter at køre 3dmark2005, og fik normal score(2300 som jeg plejer uden OC) Vil det sige det er min CPU der er noget galt med?
Underligt
-
Sjovt nok, så kan jeg stadig ikke få linkene til at virke