vil køre F@H skjult.. Hvordan?

• Jeg vil til at køre lidt F@H igen og vil blandt andet inddrage mine forældres computere til netop dette formål.. De er selvfølgelig med på idéen osv, men de klager over console-vinduet... Det kan jeg sådan set også godt forstå..

Det må kunne lade sig gøre at få det til at køre skjult.. Eller endnu bedre, gøre sådan at når man trykker på Minimér, så hopper den ned som et lille ikon ved siden af uret..

Nogen der ved hvordan man gør dette?

Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

Oprindeligt indlæg af Bubbi

Går ud fra det er noget Folding@Home eller noget...
    Er i hvert fald mit gæt..

Altså sådan noget med at styre en computer over et netværk eller lignende?

Oprindeligt indlæg af Eboy

Altså sådan noget med at styre en computer over et netværk eller lignende?

He he he he, dog ikke :))

http://folding.stanford.edu/

What does Folding@Home do? Folding@Home is a distributed computing project which studies protein folding, misfolding, aggregation, and related diseases. We use novel computational methods and large scale distributed computing, to simulate timescales thousands to millions of times longer than previously achieved. This has allowed us to simulate folding for the first time, and to now direct our approach to examine folding related disease.

• Nå ligemeget :boxed:

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Min ligger sig da automatisk som ikon nede ved siden af uret :S

bruger du console versionen?

Asus P5B Deluxe/WIFI
    GeForce GTS 285

• Folding @ home er en lille applikation der bruger ledige systemresourcer til at lave beregninger på proteiner .. resultatet bliver så sendt tilbage til Stanford universitetet som så bruger resultaterne til at finde ud af hvorfor sygsomme som alzeimers osv opstår.. Mange millioner brugere over hele verden har programmet kørende .. Programmet bruger op til 100% af din CPU, men hvis du spiller eller lign. lader F@H spillet bruge alle de resourcer det kan.. Dvs du PÅ INGEN måde kan mærke at programmet kører.. det bruger også under 1MB ram..

EDIT:

sorry, tjekkelige lige min task manager.. programmet bruger næsten 2MB ram.. min fejl :P

Asus P5B Deluxe/WIFI
    GeForce GTS 285

Rettet 2 gange, sidst af spazoid ().

Oprindeligt indlæg af spazoid

bruger du console versionen?

Har bare hentet den første windows F@H på, er der forskel på dem? -> if so, please tell me :), kunne jo være at man skulle prøve det ;)

Oprindeligt indlæg af Try-this

Har bare hentet den første windows F@H på, er der forskel på dem? -> if so, please tell me :), kunne jo være at man skulle prøve det ;)

console versionen er ikke andet end en lille command promt, uden noget grafisk.. den hiver betragteligt mange points hjem i forhold til den anden..

Asus P5B Deluxe/WIFI
    GeForce GTS 285

Oprindeligt indlæg af spazoid

console versionen er ikke andet end en lille command promt, uden noget grafisk.. den hiver betragteligt mange points hjem i forhold til den anden..

Hmm, den skal jeg da have fingre i så :)

EDIT: den er sq da nice, så kan man også nemt se hvor lang tid en pakke tar :D

• hmmmm....

mit console vindue er der kun når jeg installerer console versionen, men når jeg så har haft computeren genstartet så er console vinduet væk, F@H kører stadig kan jeg se i min task manager, men ikke noget console vindue, jeg vil gerne kunne se console vinduet, men hvordan gør jeg det ? - har ikke brugt det der HideIt program....