S: His Excalibur Radeon 9800Pro, 128MB

• Hejsa Tweakere....

Som overskriften siger har jeg et 128 mb His Excalibur 9800pro kort til salg..... hvis man kan få en ordentlig pris...

Kortet er ca 2 måneder gammel, og der er kvittering på det.. der er en MONSTER zalman køler på den, men den orginale følger selvfølgelig med... kortet fejler INTET what so ever.... kan fremsende Benchmark resultater .... score godt 20000 k i 3DMARK 01se. 6100 k i 3DMARK03.. og mener det er ca 46000 + i Aquamark.....

Kortet køre Farcry. den nye Half life, Medal of honor Pacific Assault. Medal of honor allied assault UDEN PROBLEMER og i kanon opløsning..

kort sagt har ikke mødt et spil det ikke trækker...

Eftersom Kortet er så nyt starter vi budene ved 1100...

Så kortet sælges til HBO 1100--

Jeg forbeholder mig Retten til ALT-----
    (fremsendes KUN enten pr efterkrav ELLER når jeg har pengene på min konto... )

Folk der ikke har noget at sige der er relateret til denne tråd, eller folk der vil kommentere mit salg bedes venligst respektere at jeg ikke ønsker i skriver..

MVH
    -=TDB=-Drac

(NOTE): Kortet har en R360 Kerne. og det er ikke OC'ET...... har heller ikke været soft moddet eller forsøgt moddet på nogen måder

• Tjeck nu hvad priserne for det hw du sælger er...?
    Det kort som du sælger går typisk for 1100kr brugt måske en smule mere, og du sætter hbo til 1100kr,,, det er jo kedeligt hvis første bud også skal være det sidste.... ?

• sorry for ot

syntes det er lidt træls at du skriver det i flere tråde nu, han siger bare at han min, vil have 1100 for det
    du kan jo bare byde på det, så er det dit, der er jo ikke meget ved at han siger byd byd byd også kommer der 250 post med alle muglige lamme bud på 250pp osv,
    men bare glem at byde har købt det

• ROLEX 1 TING MÅ JEG SIGE :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

TRINITRO for IND I HELVEDE I LUFTEN undskyld mit sprog... men er egentlig ret træt a din envendelige indblanding i mine tråde, lad sku da være at skriv hvis du ik vil byde, og blad dig TOTALT udenom hvad jeg vil forlange for mit HW..... Prisen er YDERST rimelig, og gør den da bestemt ikke dårligere at kortet er næsten nyt, og at der medfølger en MONSTER zalman køler vel.....

Trinitro siden du er så led og ked a alle vores priser så skrub ned i din lokale expert og køb et TI200 det må vel være nok ydelse for en som dig.. når du ikke vil give flere penge ihvertfald....
    Jeg ved ikke om du har læst min tråd ordentlig med JEG FRABEDER AT FOLK SOM DIG SKRIVER SÅDAN NOGET SHIT:.. det er PISSE irriterende... og kan tit gøre en tråd skide forvirrende... og gør man bruger mere tid på åndsvagt pladder en de egentlig seriøse købere....

jeps Salget er LUKKET kortet er solgt til den Kære Rolex