Jeg ville lige spørge nogen som har everquest 2, og hvis i har dem kan i ikke skrive hvad i syntes om det, jeg overvejer MEGET at købe det, da jeg kan lide at tæve andre monster

Everquest 2
-
-
Jeg mener at Malk herinde fra spiller det, så du kan måske prøve at sende ham en PM for at høre ham ad.
-
jeg har spillet det lidt... har en 31 templar dorf... men gider ikke mere... minder for meget om EQ1 og det blev jeg ret træt af efter 3års spil hehe.... glæder mig til WoW kommer !
Edit: her med mender jeg ikk det er dårligt... bare ikke alt for meget nyt for mig og derfor ikke så fedt, som hvis man er ny til EQ world
-
Hvis du er til MMORPG og kunne li EQ1 så skal du helt sikkert købe spillet!!
Det er ultra fedt og der er en Kæmpe stor verden at udforske.
Jeg har spillet det i lidt over en måned og har en lvl 28 paladin og jeg har ikke set halvdelen af spillet endnu.Hvis du vil høre mere eller har spørgsmål eller vil se screenshots af noget bestemt, så skriv en pm til mig.
Og hvis du køber spillet, så lav en char. på GUK serveren, så skal jeg nok hjælpe dig i starten
Kunne være fedt med endnu en dansker derindeMen jeg har aldrig rigtigt været til sådan nogle rpg´s, men det her har virkeligt fanget mig, og der skal en del til for at fange min interesse og fastholde den så længe som EQ2 har!
Men du skal have en rimeligt god pc og GFX hvis du vil spille det i en god opløsning og detaljegrad.
Den højeste er til 512MB kort som ikke er på markedet endnu, og kig på min pc i min sig. Jeg kan kun køre det på balanced og high settings nogen steder i 1600x1200
Der er steder hvor der er 30 mennesker på et sted, og der kræver det altså en monster pc at kunne følge med når der kastes spells, for nogle af de effekter som spells har er simpelthen super flotte!!
-
nu har jeg spillet eq2... og MANGE andre MMO spil.. jeg vil mene. hva leder du efter?? leder du efter pvp eller pve?? altså om du leder efter at smadre monster. eller smadre andre spillere.. :d hehe om du går efter hurtigt gameplay eller meget historie.. hvilken slags genre du er ude efter?? noget tegneserie eller rigtig morrowind stilen eller warcraft stilen..
hehe eller den der Final fantasy stil.. ehe der er mange at vælge i mellem
Edit: nu lidt om eq2.
EQ2 er et FORMIDABEL spil.. men
som sagt før og siges igen.. der mangler pvp. og så er det altså for langtrukket med at man skal løbe så emget og man skal være så gruppe baseret.
men hver sin smag.
jeg glæder mig nu mest til WoW kommer ud. for der kan du solo hvis du har lyst og du kan grouppe med andre hvis du har lyst.. og der er også pvp..
men som sagt. eq2 er MEGET krævenden. og hvis du er til LANG gameplay og historie og fede grafiske "morrowind stilen" så er det helt sikkert det ultimative spil for dig..
hvis du deri mod hellere vil have hurtigt gameplay.. flydende gameplay, ikke så meget hips om haps. men nogle fede og lange quest så er WoW nok sagen.. (af nykommenden spil)
spørg endelig løs- jeg har prøvet lidt af hvert og mine favoritter er stadig WoW og Lineage2 :d hehe
GL
-
jeg vil gi jer ret i at eq2 system krav er ALT for høje... med min comp kørte jeg ikke endgang på balanced grafik, fordi at i fights med en gruppe og en del spells røg min fps ned under 20
en anden ting som er skod ved eq2 er at hvis man spiller det en 4-5 timer begynder ens comp at lagge helt vildt og man bliver nød til at reboote... det er ikke ret fedt at reboote en 3-4 gang om dagen når man spiller et spil som eq... sutter også at det er delt op i god / ond imo... hvis du har valgt at værer god, er det ikke ret fedt a joine en ond guild da du ikke kan raide alle deres raid og ikke kan bruge guild house...
ang. servere er der lige kommet / kommer en EU server op som er i holland, men ellers har runnyeye været den server med flest EU spillere, da den i starten var UK server. på runnyeye er der 2+ guilds som er DK only hvis det er det man kan lide -
Oprindeligt indlæg af Evilbone
jeg vil gi jer ret i at eq2 system krav er ALT for høje... med min comp kørte jeg ikke endgang på balanced grafik, fordi at i fights med en gruppe og en del spells røg min fps ned under 20
en anden ting som er skod ved eq2 er at hvis man spiller det en 4-5 timer begynder ens comp at lagger helt vildt og man bliver nød til at reboote... det er ikke ret fedt at reboote en 3-4 gang om dagen når man spiller et spil som eq... sutter også at det er delt op i god / ond imo... hvis du har valgt at værer god, er det ikke ret fedt a joine en ond guild da du ikke kan raide alle deres raid og ikke kan bruge guild house...
ang. servere er der lige kommet / kommer en EU server op som er i holland, men ellers har runnyeye været den server med flest EU spillere, da den i starten var UK server. på runnyeye er der 2+ guilds som er DK only hvis det er det man kan lidedet med at ond versus god. det er der jeg vil ind på at hvis der er gode og onde så skal gode og onde også kæmpe måd hinanden.. nej nej..
og en ond kan godt blive god.. og omvendt.. så en ond kan godt joine en god guild og så blive god
-
btw jeg synes ikke grafiken er noget at råbe hurra for... WoW er bedre grafik imo og det kører meget bedre... tror ikke på der er lavet en comp endnu hvor du kan raide i eq2 med full grafik endnu... men det kommer self.
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
det med at ond versus god. det er der jeg vil ind på at hvis der er gode og onde så skal gode og onde også kæmpe måd hinanden.. nej nej..
og en ond kan godt blive god.. og omvendt.. så en ond kan godt joine en god guild og så blive god
jep en ond kan godt blive god og omvent... mellem lvl 15 og 19... over det kan man ikk... og det er nok først efter at man har brug for en guild og opdager at ens guild er på den modsatte side :P... det gjorer det for mig hehe
-
du kan tage den quest du skal tage på lvl 11.. for at skifte side
men den er lang
hehe..
og du kan ikke snakke om grafik mellem wow og eq2 da det er 2 forskellige genre. så det vil sige de har ikke noget at se ens på med hensyn til grafik...
-
du kan tage den quest du skal tage på lvl 11.. for at skifte sidemen den er lang
hehe..
og du kan ikke snakke om grafik mellem wow og eq2 da det er 2 forskellige genre. så det vil sige de har ikke noget at se ens på med hensyn til grafik...
hmm grafik er vel grafik. ? WoW er mere cartoon ja.. men det er sgu da noget flottere og kører meget nemmere/bedre man skal ikk ha en vild comp for at se hvad armor man har på
min templar i eq2 har full set armorquest armor og hvis du ikke har balanced grafik+ på kan man ikke se at det grå ved arme og ben er ringmail
-
hmm grafik er vel grafik. ? WoW er mere cartoon ja.. men det er sgu da noget flottere og kører meget nemmere/bedre man skal ikk ha en vild comp for at se hvad armor man har på
min templar i eq2 har full set armorquest armor og hvis du ikke har balanced grafik+ på kan man ikke se at det grå ved arme og ben er ringmail
i know
hehe det med armer kunne du bare sætte op og andre ting ned.. det er jo ikke det med armor der tager meget grafik.. men jo wow køre mere flyden når man tænker på hvor syg grafik det egenligt er..
hehe men eq2 er jo en helt anden ganre så derfor mener jeg stadig at EQ2 er sindsyg grafik. men er alligevel for overdrevet når ens comp ikke kan tage det
-
i know
hehe det med armer kunne du bare sætte op og andre ting ned.. det er jo ikke det med armor der tager meget grafik.. men jo wow køre mere flyden når man tænker på hvor syg grafik det egenligt er..
hehe men eq2 er jo en helt anden ganre så derfor mener jeg stadig at EQ2 er sindsyg grafik. men er alligevel for overdrevet når ens comp ikke kan tage det
det eneste sindsyge der er ved eq2 grafik er at det kører så dårligt... men det gjorer eq1 også... hvis man sammenlinjer eq2 med hl2 kører eq2 med en 60-80fps på min comp og hl2 med 120+... og jeg synes faktisk at hl2 ser bedre ud...
-
det eneste sindsyge der er ved eq2 grafik er at det kører så dårligt... men det gjorer eq1 også... hvis man sammenlinjer eq2 med hl2 kører eq2 med en 60-80fps på min comp og hl2 med 120+... og jeg synes faktisk at hl2 ser bedre ud...
som sagt.. det er genialt grafik i eq2.. men som du siger de mangler at gøre det mindre krævenden
hehe for det skoder max hvis man ikke kan have bare noget af det på max details
-
som sagt.. det er genialt grafik i eq2.. men som du siger de mangler at gøre det mindre krævenden hehe for det skoder max hvis man ikke kan have bare noget af det på max details
jep det sutter... men jeg tror faktisk ikke det er noget i sådan lige løser... de fik det ikke løst i eq1 på de 4-5år det nu har kørt... i eq1 lagger jeg max hvis jeg er på raid og har slået shadows til...
men man kan jo ha lov at håbe -
jep det sutter... men jeg tror faktisk ikke det er noget i sådan lige løser... de fik det ikke løst i eq1 på de 4-5år det nu har kørt... i eq1 lagger jeg max hvis jeg er på raid og har slået shadows til...
men man kan jo ha lov at håbeja det har man da
hehe .men andre spil som DAoC kan man heller ikke have raid uden lag hvis du har shadows til
-
tjaa det er da ok men kan nu bedre lide daoc
-
Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten
tjaa det er da ok men kan nu bedre lide daoclol en lille daoc fan?? nice :d jeg spillede det fra beta indtil ToA kom ud
-
lol en lille daoc fan?? nice :d jeg spillede det fra beta indtil ToA kom ud
jeg har kun spillet det siden SL kom
-
Oprindeligt indlæg af telefon-Karsten
jeg har kun spillet det siden SL kom
hehe.. det er bare det samme og samme
eller jeg syns det blev for ens formet.