Jeg har 2 skærme, og jeg har lagt mære til at når jeg slår den fra, kører mine spil bedre. Men jeg gider ikke slå den fra hver gang jeg skal game. Så kender I ikke et godt program der kan kører i bagrunden, som kan slå min skærm fra hver eneste gang jeg skal spille et spil?

Automatisk slukning af 2. skærm
-
-
Jeg har også 2 skærme, men umiddelbart kan jeg ikke sige at mine spil kører værre end da jeg kun brugte én skærm...
På den anden side lyder det jo heller ikke helt ulogisk da grafikkortet jo ikke kun skal vise spillet men også opdatere Windows i baggrunden.
Dog har jeg et lignende spørgsmål, er det muligt at have et spil kørende på den ene skærm, og skifte over til den anden uden at spillet skal minimeres/sættes i vindue?
-
Sry for OT, men din signatur adresse er skrevet forkert: "C:\tweak banner.jpg" ligger jo på din computer.
Du skal uploade den på nettet med Upit.dk, Tweaks signatur sticky (Her ligger du den som attacthed file eller andre. Hvis du heller ikk ved hvordan man uploader så se denne tråd.
-
Jeg lagde det ud (forkert), men jeg fik det aldrig lavet færdig, og så skulle jeg formatere og så gad jeg ikke lave et nyt, og så har den været sådan ligesiden. Men når ferien kommer skal jeg nok få det sat ordentligt op