QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
Kan du ikke køre 1:1 på ram?
Har svaret på din PM
Kan du ikke køre 1:1 på ram?
Har svaret på din PM
QuoteOprindeligt indlæg af noxon
Har svaret på din PM
Kan jeg se, ærgeligt at du ikke kan for det ville give et pænt boost, en ddr booster kan ikke ændre på det?
Kan jeg se, ærgeligt at du ikke kan for det ville give et pænt boost, en ddr booster kan ikke ændre på det?
Jo det ville nok hjælpe (har bare ikke en), har haft én blok oppe på 1:1 517mhz 2-2-2-5 ved 3.15v, så ville den gamle cpu ikke mere.
btw. har rundet de 4ghz, vcore er 1.41v under load.
PM til dig.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af noxon
Jo det ville nok hjælpe (har bare ikke en), har haft én blok oppe på 1:1 517mhz 2-2-2-5 ved 3.15v, så ville den gamle cpu ikke mere.
btw. har rundet de 4ghz, vcore er 1.41v under load.
PM til dig.
men de vil bare ikke i dual eller?, synes det lyder underligt
pm
men de vil bare ikke i dual eller?, synes det lyder underligt
pm
Jo op til noget der ligner 480mhz 2-2-2-5, i single kan jeg komme op på 520mhz. Men en booster vil nok gøre noget ved det, håber jeg!
Jo op til noget der ligner 480mhz 2-2-2-5, men en booster vil nok gøre noget ved det, håber jeg!
Så blir det sjovt at konkurrere mod dig
EDIT: kommer du på msn, har addet dig?
Throttling er ikke at din cpu kører langsommere når den bliver varm, det der sker er at der bliver indsat "tomme" cycles og på den måde bliver temp. sænket.
Jo op til noget der ligner 480mhz 2-2-2-5, i single kan jeg komme op på 520mhz. Men en booster vil nok gøre noget ved det, håber jeg!
Vil du købe ne booster? Rev 2.0??
QuoteOprindeligt indlæg af OC-Dog
Vil du købe ne booster? Rev 2.0??
Har sendt dig en PM.
Noxon, hvilken stepping har du, og hvor har du købt den? Kunne være man skulle købe sådan en 3.2E
QuoteOprindeligt indlæg af Djake
Noxon, hvilken stepping har du, og hvor har du købt den? Kunne være man skulle købe sådan en 3.2E
Det er en 3.0 SL7E4, resten af steppingen kan du få når jeg kommer hjem fra skole, hvis det er? Har byttet mig til den, men mener den er købt ved bob.dk for et par mdr. siden, men husker nok forkert..
Hmm, på luft kunne min 3.2'er klare op til 1.6 på VCore. :]
Flot casper
![]()
He he, takker Anders
Eneste problem ved alt det oc er at man blir træt af at man ikke bare lige kan klemme bare lige lidt mere ud af den når man når max, fordi man ved hvor lidt der skal til for lige at få det sekund mindre i superpi
er utroligt tæt på at komme under 30 sek ved de 4,4ghz, med 5:4 2-2-2-5
nice, det er sku da ok oc, du har gang i der og tillykke med dine 30 sec
QuoteOprindeligt indlæg af Rolex
nice, det er sku da ok oc, du har gang i der og tillykke med dine 30 sec
Takker
men de 30 har jeg allerde, det er de 29 jeg skal ned på