FarCry 2 engine præsentation

• Det er ikke FarCry 2 engine... Det er STADIG crytek enginen... Bare optimeret... Det er sq da sket med alle engines... Det sker også med doom3's det skete med quake... Det sker med Source ;)

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Det er ikke FarCry 2 engine... Det er STADIG crytek enginen... Bare optimeret... Det er sq da sket med alle engines... Det sker også med doom3's det skete med quake... Det sker med Source ;)

Ja så vidt jeg ved har Valve også bare tænkt sig at modificere Source enginen til Half-life 3.

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Ja så vidt jeg ved har Valve også bare tænkt sig at modificere Source enginen til Half-life 3.

Ja ;) En ny engine kan jo som regel udvikle sig KOLOSALT... Der er ingen grund til at lave en ny lige efter man har lavet en ;)

• Efter hvad jeg har forstået, er det en modificeret udgave af CryTek enginen, som skal køre Far Cry 2 og gætter så på at de for nemheds skyld kalder den "The Far Cry 2 engine" som skal forstås som "The engine that runs Far Cry 2" og ikke som "The new engine developed specifically for Far Cry 2", hvis I forstår hvad jeg mener.

Unreal motoren er vist også stadig den samme som det første Unreal kørte på bare sindsygt udbygget, optimeret og forbedret; nuværende udgave af Unreal enginen er oppe over version 3.300

:EDIT: Forøvrigt står det også i teksten på ATI-siten jeg linker til i thread-starteren at det ER CryENGINE'en det kører på; en videre-udviklet udgave af den.

Oprindeligt indlæg af DK-BanZai
    Efter hvad jeg har forstået, er det en modificeret udgave af CryTek enginen, som skal køre Far Cry 2 og gætter så på at de for nemheds skyld kalder den "The Far Cry 2 engine" som skal forstås som "The engine that runs Far Cry 2" og ikke som "The new engine developed specifically for Far Cry 2", hvis I forstår hvad jeg mener.

Unreal motoren er vist også stadig den samme som det første Unreal kørte på bare sindsygt udbygget, optimeret og forbedret; nuværende udgave af Unreal enginen er oppe over version 3.300

:EDIT: Forøvrigt står det også i teksten på ATI-siten jeg linker til i thread-starteren at det ER CryENGINE'en det kører på; en videre-udviklet udgave af den.

U3 engine er en ny engine ;)

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Hva-øøhhh. Er det mit grafikkort, der er for skod, eller er I så benovede over lidt 2D grafik i sort/hvidt???

Kører ellers jævnt, men jeg kan ikke noget som helst revolutionerende.... Tvært imod...

Hvis du trykker space under filmen, kan du zoome og kigge rundt med musen ;) Hvis det er sort-hvis, ja så er det din computer der fejler ;)