Det er ikke FarCry 2 engine... Det er STADIG crytek enginen... Bare optimeret... Det er sq da sket med alle engines... Det sker også med doom3's det skete med quake... Det sker med Source
-
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Det er ikke FarCry 2 engine... Det er STADIG crytek enginen... Bare optimeret... Det er sq da sket med alle engines... Det sker også med doom3's det skete med quake... Det sker med SourceJa så vidt jeg ved har Valve også bare tænkt sig at modificere Source enginen til Half-life 3.
-
Oprindeligt indlæg af Recon_99
Ja så vidt jeg ved har Valve også bare tænkt sig at modificere Source enginen til Half-life 3.
Ja
En ny engine kan jo som regel udvikle sig KOLOSALT... Der er ingen grund til at lave en ny lige efter man har lavet en
-
Efter hvad jeg har forstået, er det en modificeret udgave af CryTek enginen, som skal køre Far Cry 2 og gætter så på at de for nemheds skyld kalder den "The Far Cry 2 engine" som skal forstås som "The engine that runs Far Cry 2" og ikke som "The new engine developed specifically for Far Cry 2", hvis I forstår hvad jeg mener.
Unreal motoren er vist også stadig den samme som det første Unreal kørte på bare sindsygt udbygget, optimeret og forbedret; nuværende udgave af Unreal enginen er oppe over version 3.300
:EDIT: Forøvrigt står det også i teksten på ATI-siten jeg linker til i thread-starteren at det ER CryENGINE'en det kører på; en videre-udviklet udgave af den.
-
Oprindeligt indlæg af DK-BanZai
Efter hvad jeg har forstået, er det en modificeret udgave af CryTek enginen, som skal køre Far Cry 2 og gætter så på at de for nemheds skyld kalder den "The Far Cry 2 engine" som skal forstås som "The engine that runs Far Cry 2" og ikke som "The new engine developed specifically for Far Cry 2", hvis I forstår hvad jeg mener.Unreal motoren er vist også stadig den samme som det første Unreal kørte på bare sindsygt udbygget, optimeret og forbedret; nuværende udgave af Unreal enginen er oppe over version 3.300
:EDIT: Forøvrigt står det også i teksten på ATI-siten jeg linker til i thread-starteren at det ER CryENGINE'en det kører på; en videre-udviklet udgave af den.
U3 engine er en ny engine
-
Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Hva-øøhhh. Er det mit grafikkort, der er for skod, eller er I så benovede over lidt 2D grafik i sort/hvidt???Kører ellers jævnt, men jeg kan ikke noget som helst revolutionerende.... Tvært imod...
Hvis du trykker space under filmen, kan du zoome og kigge rundt med musen
Hvis det er sort-hvis, ja så er det din computer der fejler