CPUCOOl Hjælp

• Hej nu har jeg endelig fundet en version af CPUCOOL der understøtter mit bundkort og det går også fint får overclocket rimelig og når min pc's grænse ved ca 3000mhz og det er jeg tilfreds med.
    Den kan køre test og alt er stabilt det største problem er bare at når jeg genstarter min pc så glemmer den alt om den er overclocket.
    Kan man gøre noget for at lave om på det?
    Mit bundkort er Asrock ge pro ht og kan ikke overclockes igennem bios. Ved ikke om det kan have en rolle?
    Håber I kan hjælpe mig for gider ikke rigtig overclocke hver gang jeg starter min pc.

• Ja jeg bruger CPUCOOL til at clocke. Det er det eneste program der kan overclocke det bundkort hvad jeg da ved. Har prøvet ret meget forskelligt skal jeg lige sige.

2# Hmm ikke lige hvad jeg har set.men kan da lige kigge igen.
    Der er ikke nogen der ved hvordan den kommer til at huske det eller om den ikke kan det pga min bios?

• det fordi du ikke har den fulde version,

den fulde koster penge men husker også tingene, og så kommer det window om at registrer heller ikke ved hver opstart
    det gør den almendelige IKKE, og registrering vinduet kommer ved hver opstart :D