S: Enermax EG851AX 660 Watt PSU - Liebhaver

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af C3PO
    1300pp


    Jeg stopper auktionen her kl. 15


    Hvis du er vinder, gider du så ikke lige maile mig på:


    dr.ralph[snabel-a]sol.dk


    Jeg skal i byen i aften og er ikke ved pc'en efter kl. 17 i dag - men tjekker min mail igen i morgen.

  • Hejsa


    Hmmm, jeg sprang fra et bud på Overclocking da en anden bød mindre. Det undskyldte jeg igår og overholder mit bud på 1250,-


    Så mener jeg jo også du skal overholde din tidsfrist. Du skrev at auktionen ville stoppe til middag idag. Efter hvad jeg kan se havde jeg det højeste bud der og troede egentlig jeg havde købt mig en strømforsyning.


    Men det er måske iorden at brokke sig over andre, og så ikke selv overholde sine aftaler.....


    Mvh OP


  • OK, jeg mente ved middagstid - var sku lidt i tvivl om middag er kl. 12 - men satte nu altså grænsen ved kl. 15.


    Byd lige 1.305 kr, så er det din, da tidagrænsen er overstået nu.


    Hvornår kan du afhente den - jeg er væk fra kl. 17 i eftermiddag og først tilbage igen søndag formiddag ?


    Mail mig lige på dr.ralph[snabel-a]sol.dk så får du mit tlf nummer osv.

  • ok!!!! så


    vis det skal være med den på


    1350kr

    I7 920 2.66 @ 4.2Ghz vcore1.35 // Asus P6T Deluxe // 12G PC12800 Corsair 8-8-8-24
    Asus 4870X2 // Intel Raid // 2 * 500G Raid0 // Highpoint 2300 // 2 * 500G Raid0 // 2 * 1T Raid0 // Plextor 810A-Sata
    Enermax 720W // Coolet By EK-Watercooling

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af C3PO
    ok!!!! så


    vis det skal være med den på


    1350kr


    Mail mig lige på


    dr.ralph[snabel-a]sol.dk


  • Syntes det er go`stil ,at holde ord :)
    Troede osse at det var kl 12 ,at det galdt !
    Vil anbefale at men får den på efterkrav ;)

  • Prøv nu at høre her fjolser - middag er et vidt begreb og for mig var det en gang i løbet af middagen - jeg valgte kl. 15


    Hvis I finder min tidshorisont useriøs, så kig lige selv på jeres egen attitude til tingene.


    Folk byder og trækker bud tilbage, folk byder vildt over og vil end ikke stå ved deres bud.


    Drop jeres lille moral prædiken, og kig indad på jeres egen opførsel først, før I peger jeres små nørdede pølse fingre ad andre.

  • ROFL !!
    Flot ! ,at du efter at have været registreret bruger ,i 5 dage ,kalder os fjolser !
    Middag må da være kl.12 ligesom midnat er kl.24 ,eller kan midnat være kl.3 ?
    Du skriver så ,at du vil stoppe auktionen kl. 15 ,men 15.20 tilbyder du Oil at ,hvis han byder 1305 kr. så får han den !
    Altså stoppede auktionen jo ikke kl. 15 , hvor det jo var C3PO der havde det højeste bud ,med 1300 kr.
    Hvad opførelse ang. er det din der er kritisabel !


    Morale: Mistet tillid til sælger ,giver vilde bud !


    Ps: STORE nørdede pølsefingre :boxing:


    Edit: Hvis du havde holdt middag`s tidsfristen ,så havde jeg da stået ved mit bud ,da jeg jo var den der havde budt højst !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Morale: Mistet tillid til sælger ,giver vilde bud !


    Og du tror jeg havde tillid til dig overhovedet - du trækker bud tilbage, undskylder, giver vilde bud etc.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang
    Edit: Hvis du havde holdt middag`s tidsfristen ,så havde jeg da stået ved mit bud ,da jeg jo var den der havde budt højst !


    Når jeg siger middag, så er det et ca. tidspunkt og ikke et præcist tidspunkt. Tror du jeg er styret af en computer - jeg lukker auktionen, når det passer mig ikke dig.
    Jeg havde angivet præcist klokkelslet, hvis det havde været min mening. Min mening var at lukke auktionen i løbet af middagen - om den varer til kl. 15 eller 15.20 eller 12.00 kan vel være dig lige meget - sevfølgelig udover, at du har pisse travlt med at holde øje med din lille fornærede tegnebog.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jeg går ud fra at den befinder sig i Kbh, right?


    Og højeste bud er 1100pp, og de 82kr. er porto, altså får sælger 1018kr. ud af det + besvær med at sende pakken + risiko for at PostDK smadrer endnu en pakke ;)


    Så hvis jeg byder 1050 afhentet, så må det næsten stå som bedste bud, eller hvad? Sig i hvertfald til inden du sælger, jeg er meget intereseret.


    det var da et godt eksempel du sætter som moderator!
    :dots:


    Mystisk post du får fyret af der.


    PS. Sorry for OT og held og lykke med salget af din drømme psu ;) Nice grej der ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu


    det var da et godt eksempel du sætter som moderator!
    :dots:


    Nu du siger det.
    Dette forum stinker langt væk af useriøse mennesker - moderator prøver selv at argumnetere, at "plus porto" skulle betyde inklusiv porto :roller:


    Andre trækker deres bud efter at have budt, fordi bydere før dem også trak sig, og endnu andre byder vildt over, fordi de finder mig useriøs - og så tillader fjolserne sig at poinetere, at når jeg skriver, at auktionene er ovre ved middag, så SKAL det være kl. 12.00.00 DYT


    Havde jeg ment kl. 12.00, så havde jeg skrevet kl. 12 - jeg mente i løbet af middagen, og for mig er middagen gående fra formiddag til eftermiddag - men det mener fjolserne herinde ikke passer dem, fordi så kan folk jo byde over dem, og det passer ikke deres små fornærede tegnebøger ret godt.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu
    PS. Sorry for OT og held og lykke med salget af din drømme psu ;) Nice grej der ;)


    Tak, jeg får den næppe solgt herinde - for de kan ikke med mig, og jeg kan den unde lyneme heller ikke med dem - om så nogle af de overnstående bød 10.000 kr ville jeg ikke sælge til de må stakkels indskrænkede infantiler.

  • kan vi få et status?kan i ikke bare lavere med at bud hvis i ikke kan prester og hold på det.jeg ved ikke om du har soldt den men ellers vil jeg godt give de 1000 kr plus porto.send mig din konto nr,så handler vi derfra.

    xeon 3060@4,3/p5w64-pro /1000w NQ /
    team extreme ram/vapo LS
    2xraptor i raid0
    2x 2900xt

  • Hejsa


    Jeg bød mindre efter jeg havde sat et højerer bud, pga. brugeren med det højere bud sprang fra.
    DET undskyldte jeg i en mail, og bibeholdte mit højrere bud. Du skrev tilbage at det var iorden, og godt at høre en stod ved sit ord...Så skal du sgu også selv holde ord.....


    Med hensyn til afslutnings tidspunktet, well hvis du siger middag er det altså også kl. 12.00 i min tidsregning. Du bliver jo ved med at godtage bud til langt efter kl. 16.00, så skulle du nok have skrevet, afslutter ud på eftermiddagen.....


    De 1600,- jeg bød er sgu fordi jeg blev sur, du skal da ikke sidde og bestemme om jeg skal byde mere end en anden som har budt et godt sykke efter et sluttidspunkt du selv har angivet.


    Men hertil sidst, er den strømforsyning solgt??? for jeg er da stadig interesseret.


    Mvh OP

  • Den er ikke solgt, men har en byder, der vil give 1.150 kr og hvis han skulle svipse, som de på mystisk gør herinde, så har jeg en seriøs, der vil give 1.100 kr afhentet.


    Jeg modtager stadig bud - men kun via min mail - vil ikke herinde mere, så hvis folk tør/gider/orker handle med ham den useriøse, der syntes I er ligeså useriøse, så mail mig på:


    dr.ralph[snabel-a]sol.dk


    Jeg vil ikke læse flere indlæg herinde mere - så KUN bud på min mail vil blive læst - heller ikke i privat bekeder herinde.