ATI Silencer 4

• Da jeg er begyndt at køre med luftkøling igen har jeg købt mig en ATI Sillencer 4 fra Artic Cooling til mit R420 kort!

Problemet er bare at jeg synes at temp er lidt høj!

50 idle!

65 load

Og det er ved deafault XT PE specs ved 1.4 Vgpu!

Der fulgte sådan noget silikone halløj med, men jeg valgte kun at bruge det på Ram, og brugte Artic silver 5 på coren!!

Spørgsmålet er :

SKAL man bruge det der silicone snask på coren også???

• min er lige i øjeblikekt på 40 med nvsilencer5 ...ved idle self..

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Arhhh...Det var fordi jeg ikke havde spændt skruerne 100 % nu ligger den på 37 idle og 50 load!! :clap:

Prøvede det samme dog med en NV Silencer 5, 60Grader idle, tjekkede og så der ingen kontakt var, nå spændte så skruerne ligeså stille lidt mere.

Hvad skete der? En af skruerne knækkede :roller:

Ud i skraldespanden og 200.- lige ud af vinduet, men jeg fik da indsigt i hvordan man skiller en GFX køler af :))

• ej du smed den da ikke ud for den detalje...den slags kan fixes med lidt snilde.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.