-
-
Århus... hulk...
Hvis det havde været her i Viborg, så havde jeg taget jobbet bare for at have noget at hygge mig med
-
ouh.. ærgeligt man kun bliver 15 lige om snart. ellers kunne det sku godt være noget.
-
Ja det er altid i Århus der sker sådan noget
de kan bare ikke få nok de har os de lækre tøser
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Faldt lige over denne HER (som der jo nok skulle være en teenage "nørd" eller to der kan bestride)....Det er UDEN tvivl, Danmarks størreste svindler butik.
En kammerat købte for flere år tilbage en komplet PC derinde, og magen til intet vidende medarbejdere skal man virkelig lede længe efter.
Det er vidst nok 2 gamle stoddere, der driver butikken, som virkelig fatter HAT af Pc Hardware. -
Læg lige mærke til den fede opbygning af siden..
Og se lige det ur oppe i højre-hjørne!*LOL* -
Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Det er UDEN tvivl, Danmarks størreste svindler butik.
En kammerat købte for flere år tilbage en komplet PC derinde, og magen til intet vidende medarbejdere skal man virkelig lede længe efter.
Det er vidst nok 2 gamle stoddere, der driver butikken, som virkelig fatter HAT af Pc Hardware.nok derfor de vil ha børn til det;)
-
Det er vidst nok 2 gamle stoddere, der driver butikken, som virkelig fatter HAT af Pc Hardware.
hva søren.. der har jeg jo været. og jo, det er to gamle stoddere der driver den. den der ekspedierede mig vidste ikke skide meget af hvad jeg sagde. "jamen eeh.. ja... så skal du nok have den her.. eeh". -
Er det 2 bøsser, der vil have et knald med en 3 person
-
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
hva søren.. der har jeg jo været. og jo, det er to gamle stoddere der driver den. den der ekspedierede mig vidste ikke skide meget af hvad jeg sagde. "jamen eeh.. ja... så skal du nok have den her.. eeh".Gætter på at de foreslog dig den dyreste ting som de havde på lager?
-
Oprindeligt indlæg af Zlinky
Gætter på at de foreslog dig den dyreste ting som de havde på lager?
ja :] jeg skulle egentlig bare have en blæser også kommer han med den mest larmende og dyreste blæser. jeg tror han var omkring 60 eller sådan noget. han kiggede også lige lovlig meget på min kropej okay.. en lille jokes!
-
Det er vidst nok 2 gamle stoddere, der driver butikken, som virkelig fatter HAT af Pc Hardware.Ja det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Læste bagsiden på EB en dag - og der stod at de var kåret til billigste shop på EDBpriser (undrede jeg mig lidt over - da jeg aldrig har hørt om den biks) - men i hvert fald skulle jeg da lige checke deres hjemmeside. Billige er de i hvert fald ikke - men hva' fa'n - hvis en af de unge rødder kunne score et job - sååååååå..
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Ja det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Læste bagsiden på EB en dag - og der stod at de var kåret til billigste shop på EDBpriser (undrede jeg mig lidt over - da jeg aldrig har hørt om den biks) - men i hvert fald skulle jeg da lige checke deres hjemmeside. Billige er de i hvert fald ikke - men hva' fa'n - hvis en af de unge rødder kunne score et job - sååååååå..Ja - hva' faen, det er tanken der tæller!
-
ihh - Århus