Installation af Blæsere - FIASKO..

• Så modtog jeg mine blæsere idag.. 6*120mm TT-thunderblade.. Af ren iver, moddede jeg dem med det samme til 7V og installerede dem.. Det tog nogle timer - men det gør den slags jo....
    Nu har jeg lige sat strøm til - også viser det sig at 4 ud af de 6 blæsere er defekte - 2 af dem har kun 2 fungerende LEDS og 3 af dem har kun 1 fungerende LED....
    Så er spørgsmålet - HVAD gør jeg?

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Sender dem tilbage eller skifter LED´s selv? :)

Men surt at du først fandt ud af det efter du havde brugt al den tid på at modde dem :(

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk
    Sender dem tilbage eller skifter LED´s selv? :)

Men surt at du først fandt ud af det efter du havde brugt al den tid på at modde dem :(

Ja.. :(.. Kan ikke sende dem tilbage, da jeg har moddet dem.. ;)... Men nu er nogle af dem begyndt at virke lige igen!? Alle 3 LEDs lyser hos 5 af blæserne, mens en af blæserne kun har 2 lysende.. Det er lidt underligt - og jeg har tjekket moddet er ordenligt udført, og jeg har testet med laboratorie strømforsyning... Men det virker stadig ikke ordentligt :ban:

EDIT : Tror jeg skifter den sidste LED selv, hvis den ikke kommer til at virke.. Nu har jeg jo lige pakket loddekolben ud :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

• koldlodninger sikkert...dvs dårlig forbindelse....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.