Så modtog jeg mine blæsere idag.. 6*120mm TT-thunderblade.. Af ren iver, moddede jeg dem med det samme til 7V og installerede dem.. Det tog nogle timer - men det gør den slags jo....
Nu har jeg lige sat strøm til - også viser det sig at 4 ud af de 6 blæsere er defekte - 2 af dem har kun 2 fungerende LEDS og 3 af dem har kun 1 fungerende LED....
Så er spørgsmålet - HVAD gør jeg?

Installation af Blæsere - FIASKO..
-
-
Sender dem tilbage eller skifter LED´s selv?
Men surt at du først fandt ud af det efter du havde brugt al den tid på at modde dem
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Sender dem tilbage eller skifter LED´s selv?Men surt at du først fandt ud af det efter du havde brugt al den tid på at modde dem
Ja.. :(.. Kan ikke sende dem tilbage, da jeg har moddet dem.. ;)... Men nu er nogle af dem begyndt at virke lige igen!? Alle 3 LEDs lyser hos 5 af blæserne, mens en af blæserne kun har 2 lysende.. Det er lidt underligt - og jeg har tjekket moddet er ordenligt udført, og jeg har testet med laboratorie strømforsyning... Men det virker stadig ikke ordentligt :ban:
EDIT : Tror jeg skifter den sidste LED selv, hvis den ikke kommer til at virke.. Nu har jeg jo lige pakket loddekolben ud
-
koldlodninger sikkert...dvs dårlig forbindelse....