Leadtek køler mod

• For noget tid siden var der en tråd om et kølermod til et leadtek kort - helt præcist så den sådan ud: http://tweak.dk/forum/thread.p…800gt%20mod&hilightuser=0
    Nu har jeg fået et kort (næsten) magen til - et 6800 non ultra kort og vil gerne ha en lidt mere stille køler på.

Ham der oprettede tråden og lavede moddet har tilsyneladende ikke billederne mere (han har ikke svaret på min pm)

Så jeg vil høre om der er nogen andre der har de billeder fra den tråd, eller som evt. selv har lavet moddet og har billeder af det.

Desuden skal jeg lige høre om ikke kortet "hyler" hvis man piller grafikkortets egen køler fra nede på kortet??

• Ok, det er der måske ikke nogen der har. Men er der så nogen der kan fortælle mig om et geforce 6800 hyler hvis man piller stikket til køleren af??

Oprindeligt indlæg af trashmouse
    Ok, det er der måske ikke nogen der har. Men er der så nogen der kan fortælle mig om et geforce 6800 hyler hvis man piller stikket til køleren af??

hyler ? forstår nok ikke helt.

Jeg har det kort du snakker om og har smidt et asetek kølehoved på og helt fjernet den standard køler m blæser der var på.

Lydløst og clocker ganske fint :D

• Ok - så er der nok ikke noget problem. Det jeg tænker på at der ville komme en hyletone som advarsel og det gider man nok ikke lige høre på...
    Havde du ingen problemer med at tage køleren af?? Var der ikke termisk tape over det hele??

• Hey, det var mig der skrev den tråd og lavede det MOD. Jeg må have glemt at svare på din PM... Jeg har ikke billederne mere, men det er meget nemt at gå til.. Hvad ville du vide?

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Ahh, der er ingen problem ved at tage køleren af - det er bare nogle få små skruer som stille og roligt skal af. Hvis du fortryder kan du bare sætte det hele på igen... Dog skal hele køleblokken af, for at du kan få det sorte plastik af...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Det er ok - har selv rodet lidt med den. Nej den var ikke svær at tage af, der var ingen termisk tape heldigvis. Jeg har dog taget en nv silencer 5 på istedet og det er godt, faktisk 10 grader mindre. Dog måtte jeg lige "klippe stikket til" på nv silenceren da der et lidt specielt stik på leadtek kortet.

Men ellers tak for hjælpen :]