Lidt isolering

• Ser godt ud...

Men kan du forklare mig hvor du laver det som en waterchiller? det tager jo MEGET langtid inde du kan køre det du gerne vil, hvorfor ikke "bare" lave en hjemmelavet kompressor system? 8)

Er det da ikke "bare" at sætte et kølerhovede på istedet for det du lægger i akvariet? ved godt den gamle gas skal ud, og der skal nyt på, det hele skal være 112% tæt, men du vil da få en koldere CPU hurtigere... :dance:

Oprindeligt indlæg af kio_liex
    Ser godt ud...

Men kan du forklare mig hvor du laver det som en waterchiller? det tager jo MEGET langtid inde du kan køre det du gerne vil, hvorfor ikke "bare" lave en hjemmelavet kompressor system? 8)

Er det da ikke "bare" at sætte et kølerhovede på istedet for det du lægger i akvariet? ved godt den gamle gas skal ud, og der skal nyt på, det hele skal være 112% tæt, men du vil da få en koldere CPU hurtigere... :dance:

Jo da, det ville klart være bedere, men det har jeg ikke lige den krævede viden til at gøre... desværre, kunne ellers være godt :)

• nejda de ved jo ikke hvad de laver :D :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Det kan da være at Tom H og JacobHansen vil hjælpe dig lidt med råd og vejledning...

Ja det tror jeg skam også gerne de ville, men et andet problem er tid, hvilket jeg ikke har i stort omfang, efter jeg har fået arbejde har jeg alldrig en weekend fri, og eftermiddage går med lektier...

Men nu må vi se... kan jo ske at jeg ligepludselig får tid til at se nærmere på det ;)

Har du snart nogle nye resultater?

Jeg vil gerne vide hvad du har vandet nede på...

desværre, har ikke noget nyt, udover det lykkedes mig at køre superpi 1M ved 4068 mhz ved en vandtemp på -12,5ºC, det mindste jeg har haft vandet nede på er -13,5ºC, men køleskabet kan ikke følge med til at holde temperaturen i vendet nede, så med computeren tændt kommer vandet ikke konstant længere ned end ca. -11º....

Desuden har jeg erfaret at min Hydor L20 pumpe har MEGET svært ved at starte i -10ºC graders miljø og koldere :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Try-this

desværre, har ikke noget nyt, udover det lykkedes mig at køre superpi 1M ved 4068 mhz ved en vandtemp på -12,5ºC, det mindste jeg har haft vandet nede på er -13,5ºC, men køleskabet kan ikke følge med til at holde temperaturen i vendet nede, så med computeren tændt kommer vandet ikke konstant længere ned end ca. -11º....

Desuden har jeg erfaret at min Hydor L20 pumpe har MEGET svært ved at starte i -10ºC graders miljø og koldere :crazyeyes:

Underligt, min eheim havde da ellers ik problemet med væske under -10 grader.. Hvad slags problemer er det der opstår? Måske skal den bare have lidt varme:D

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Oprindeligt indlæg af Dalingo

Underligt, min eheim havde da ellers ik problemet med væske under -10 grader.. Hvad slags problemer er det der opstår? Måske skal den bare have lidt varme:D

Den kan bare ikke tænde i -10 grader eller derunder... den står jo nede i væske..

• nååå, så forstår jeg bedre.. Men så er løsningen da simpel ik? bare pille den op:D

Er det kun CPUen du køler med dette monstrum?

AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

Oprindeligt indlæg af Dalingo
    nååå, så forstår jeg bedre.. Men så er løsningen da simpel ik? bare pille den op:D

Er det kun CPUen du køler med dette monstrum?

behøver ikke løse det, den skal jo bare køre hele tiden ;)

Jep kun cpu...