Stjerne Mix, mine frustrationer

  • det er sjovt at se folk flippe sådan ud over nogle folk der sidder der hjemme og stener og så laver noget posts i "off topic"..
    kan ikke se hva fejlen er??
    ja der er kommet mange, også på mange andre fora..
    men læs det og hvis du syns det er latterligt, så lad vær med at skriv reply.?
    hvis andre folk syns det er sjovt at diskutere om vingummi så må de vel det???


    ved ikke lige hvorfor folk kan være så pissed over folk laver sådanne threads.. de skriver jo også i andre threads?? (eller tar jeg fejl)


    hvis de er lidt over det hele på et forum, så er det vel fair nok ?


    Peace out :P :crazyeyes:


  • Lad nu være med at fordreje og vende det for fanden. Der er ingen der er pissed, så drop dog det der. Vi har vel lige så meget ret til at være her, og brokke os, som dem der har lyst til at snakke om slikindholdet i slikposer??


    Det er da utroligt, at folk hele tiden skal anklage andre for at være PISSED og SURE I SKRALDEN osv. Bare fordi de brokker sig lidt.


    Gad man læse igennem hvad der egentlig er blevet skrevet, må det da gå op for folk, hvad jeg bl.a. mener. Synes da slet ikke det er for langt ude...Men det er jo så mig der har skrevet det, så det tæller vel ikke.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • jeg synes det er fair nok at i brokker jer.. nu var pissed nu heller ikke lige bogstavlig talt.. men ok.. sorry hvis det var forstået på den måde..
    jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke bare kan få lov til at lave de tråde de vil (med omhu)
    jeg mener jeg er da ligeglad hva de laver. hvis jeg ikke bryder mig om det jamen så skriver jeg ikke noget?
    men altså fair nok..


    Edit: Heldigvis har vi hver sin måde at være på.. ellers ville det i hvert fald være kedeligt at leve ;)


  • Tror bare, at hvis der ikke er nogen der brokker sig indimellem og gør opmærksom på problemet (hvad jeg mener det er), så ender forumet bare som det før omtalte hol.dk


    Engnag imellem skal folk bare have et spark i...ribbenene før de er opmærksomme.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Tror bare, at hvis der ikke er nogen der brokker sig indimellem og gør opmærksom på problemet (hvad jeg mener det er), så ender forumet bare som det før omtalte hol.dk


    Engnag imellem skal folk bare have et spark i...ribbenene før de er opmærksomme.


    kan jeg kun give dig ret i. .:)