Hvad skal der på leverpostej?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Håber, for dit eget helbred, at du dropper andre ting end den med tomaten ;)
    Syns godt nok noget af det lyder skummelt :rolleyes:


    hehe ja... =)


    Men der var ikke mere leverpostej ;( så det blev en med kogt skinke, mayo, tomat, salt og peber og en med garvet filet m. dilddressing og tomat + salt og peber =)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Ville os afprøve nogle få af foreslagende, hvis jeg ikk li havde spist en ordentlig røvfuld risengrød :))


    Fik squ fråder på af den anden "mad"-tråd, ska prøve The_Unforgivens forslag iovermorn :P


    Tror også at jeg vil lave det på lørdag... problemet er bare at der er 5 munde der skal mættes :/


    edit:


    Nu når vi alligevel kører lidt OT atm, så vil jeg lige komme med denne mad - det lyder totalt klamt, men det er virkelig lækkert, har ikke hørt om nogen der ikk har kunnet lide den hvis de har prøvet den endnu. Nogen undlader dog mayonaisen.


    Et stykke rugbrød
    Makrel i tomat
    Mayonaise
    Ristede løg
    Citronsaft
    Soya
    Salt
    Peber
    Tørret dild.


    Det er så lækkert... mums :T

  • at leve sundt får dig ikke nødvendigvis til at leve længere, men det vil føles sådan :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.