Mist Frostbite VS Mist Megatower

• Den du har som sig billede er bedre end dem begge..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• syns nu min temp når op over 50 med den ca 53 ved fuld load :-( Og samtidig har et problem hvis afmonterer den hvilket jeg snart er nød til kan jeg ikke få den på igen da en af de dersens alu-beslag er i stykker i gevindet, og dem kan man ikke købe i løs handel DVS at jeg så skal købe en ny.....

Oprindeligt indlæg af The^Daemo^N
    syns nu min temp når op over 50 med den ca 53 ved fuld load :-( Og samtidig har et problem hvis afmonterer den hvilket jeg snart er nød til kan jeg ikke få den på igen da en af de dersens alu-beslag er i stykker i gevindet, og dem kan man ikke købe i løs handel DVS at jeg så skal købe en ny.....

Tag ind på Huset over for Mølleparken i Århus og skær et nyt gevind i dem :) Så sparer du lidt $$ der :)

Glemte lige at skrive at det nok koster dig 10kr og en busbillet.

• hehe er det en PressHOT du har :D

min barton bliver ikke over 43 med den.... :D og kører på ca 80% af rpm

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det med gevindet lyder som en "bright idea" og ja det er en prescott, det pis bliver enormt varmt, min gamle northwood var bedre til at aflede varmen, men hva'fan jeg har da ingen problemer med den, så den kan jo ta det :)

Men for at vende tilbage til Spørgsmålet hvilken af de 2 ville i så vælge?

Oprindeligt indlæg af Falsk

Tag ind på Huset over for Mølleparken i Århus og skær et nyt gevind i dem :) Så sparer du lidt $$ der :)

Glemte lige at skrive at det nok koster dig 10kr og en busbillet.

Har selv lavet nyt gevind i min! :P... Bruger 5mm nu :D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af The^Daemo^N
    Men for at vende tilbage til Spørgsmålet hvilken af de 2 ville i så vælge?

Megatower giver dig 5 grader i forhold til BOX køleren.
    Frostbite testen giver ingen referancer, så den kan jeg ikke forholde mig til.

Jeg bruger selv Zalman, da det er den mest støjsvage og effektive til prisen.