K: Ram 2x256Mb PC3500 eller hurtigere

  • Jeg skal bruge et par gode ram.. 2x256, gerne ligesom Corsair XMS TwinX PC4000, eller Kingston HyperX PC3500 eller lign..


    Meget gerne BH-5 chips.. ;)


    har set at ram i den størrelse og "kvalitet" tit går til priser mellem 700 og 800kr, så det er nok også deromkring jeg er interesseret i at betale..


    Jeg forbeholder mig retten til alt.. :P

  • Det godt nok lidt off topic ifht. til din tråd, men hvordan er forholdet mellem multiplier/fsb på dit Barton-system og hvor mange volt giver du skidtet? For det er sgu da et fint oc... ;)
    Har et par stænger (2x256) HyperX BH5 som jeg måske godt vil bytte med dine GEIL (2x256). Skal bare lige vide hvad det er for nogen helt præcist...

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Det godt nok lidt off topic ifht. til din tråd, men hvordan er forholdet mellem multiplier/fsb på dit Barton-system og hvor mange volt giver du skidtet? For det er sgu da et fint oc... ;)
    Har et par stænger (2x256) HyperX BH5 som jeg måske godt vil bytte med dine GEIL (2x256). Skal bare lige vide hvad det er for nogen helt præcist...


    Det er "kun" geil Value.. men de er "reserveret" ;)


    Min Barton fik 225FSB med 11,5 multiplier.. har været oppe på 230 med 11 multiplier.. og det er ikke grænsen ;) Håber at sætte nye grænser med mit nye vandkøling..


    Ikke mere offtopic please ;)

  • Jeg har et par khx pc 3500 2*256 et par måneder gammel og har kvitering til den, har ikke været oc for har bare haft min oc fra 3200 til 3500


    Giv mig et tilbud så kan vi se på det