Jeg ville lige høre om BIOS 1016 kan clocke bedre end de tidligere? Jeg har den lige før, kan ikke lige huske den... Har hørt at man skal holde sig fra 1017...
Altså: Havde I beder OC resultater med 1016?
Jeg ville lige høre om BIOS 1016 kan clocke bedre end de tidligere? Jeg har den lige før, kan ikke lige huske den... Har hørt at man skal holde sig fra 1017...
Altså: Havde I beder OC resultater med 1016?
Jeg har opnået højere hastigheder med 1016 , men om det er BIOS skyld eller fordi jeg er blevet bedre til at tweake de forskellige indstillinger i BIOS ved jeg ikke.
Men jeg har også kun haft problemer med 1017, genstarter et par gange om dagen da jeg havde den installeret.
den nye 1018 er heller ikke bedre end 1016
Ok, den må jeg hellere prøve så. Der var engang et program fra Asus man brugte i windows til at opdatere BIOS - findes det ikke mere? Jeg kan ikke finde det på deres HP.
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
Ok, den må jeg hellere prøve så. Der var engang et program fra Asus man brugte i windows til at opdatere BIOS - findes det ikke mere? Jeg kan ikke finde det på deres HP.
joda
http://www.asus.com.tw/support…Asusupdt52801.zip~zaqwedc
Hmm den siger at jeg ikke har et ASUS mobo, samt at jeg skal genstarte mit Windows NT
Hehe hvad sker der her? Virker det for jer?
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
Hmm den siger at jeg ikke har et ASUS mobo, samt at jeg skal genstarte mit Windows NT
Hehe hvad sker der her? Virker det for jer?
bruger altid dos flash
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
bruger altid dos flash
Også her ... Jeg stoler ikke på det andet ... Vanesag måske, men der er jo ingen problemer med den "gammeldags" metode ....
Jeg har brugt det mange gange uden problemer, emn de sidste par gange har jeg flashet i dos.