DooH! a la Sipmsons-style, eller noget!

  • Hm ... og jeg syntes det var slemt nok da jeg engang tog på en weekend-ferie til london ... men blev der ovre efter weekenden fordi vi ikke gad hjem mig og dullen ... Der var noget jeg skulle huske, men kunne ikke huske hvad ... Da det blev onsdag-torsdag kom jeg i tanke om det .... Nå ja... Skulle have været på arbejde (fra mandagen af) ... :)) ... Så jeg ringede og sagde mit arbejde op så jeg kunne nyde min ferie i fred ... :))


    Er dog nogle år siden efterhånden ... Vist noget ligende 6 år... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL


    Jeg har engang ledt efter min telefon, så jeg tænkte, jeg ringer da bare til den... Gæt hvilken telefon jeg ringede fra :rolleyes:


    Det der er direkte... GAH! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm ... og jeg syntes det var slemt nok da jeg engang tog på en weekend-ferie til london ... men blev der ovre efter weekenden fordi vi ikke gad hjem mig og dullen ... Der var noget jeg skulle huske, men kunne ikke huske hvad ... Da det blev onsdag-torsdag kom jeg i tanke om det .... Nå ja... Skulle have været på arbejde (fra mandagen af) ... :)) ... Så jeg ringede og sagde mit arbejde op så jeg kunne nyde min ferie i fred ... :))


    Er dog nogle år siden efterhånden ... Vist noget ligende 6 år... *G* :))


    Du opsagde bare jobbet med øjeblikkelig varsel for at nyde et par dages ferie??? Hehe...


    Kender godt det der...


    SPECIELT blyanter... Når man arbejder med håndværk osv... Og har den siddende bag øret... Så leder og leder man... Så er den lige der... HEhe...