Hejsa.
Mit Azureus er begyndt at lave en I/O fejl når jeg begynder den 3. download? Nogen som aner hvorfor? Har prøvet at geninstallere og bruge andre torrents, men hjælper ikke. Kan intet finde om det i FAQ'erne.
Hejsa.
Mit Azureus er begyndt at lave en I/O fejl når jeg begynder den 3. download? Nogen som aner hvorfor? Har prøvet at geninstallere og bruge andre torrents, men hjælper ikke. Kan intet finde om det i FAQ'erne.
Azureus = Warez = Ulovligt = Flyt til et andet forum...
Gå nu hjem og læg dig. Der er ikke nogen, som kommer efter Tweak fordi der bliver snakket om programmer som Azureus.
hehe, kan du da vise mig en side hvor man ikke kun kan hete de der filer fra hvor det ik er warez?
QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
hehe, kan du da vise mig en side hvor man ikke kun kan hete de der filer fra hvor det ik er warez?
Der findes faktisk et par download sites (drivere, demoer osv) som bruger torrent som en hjælp til deres allerede overbelastede mirrors...
Meeen.. Alle ved jo nok at torrent mest bliver brugt til warez.
Hvis det ikke var for Torrents havde jeg fand'me aldrig fået Forgotten Hope 0.65 ned...
Nææh.. Det er jo det..
Jeg kan da også huske jeg hentede Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory via torrent..
For lige da det var kommet, var alle mirrors bare totalt nede pga for meget trafik..
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
Azureus = Warez = Ulovligt = Flyt til et andet forum...
Du = Smalsindet = Dum at høre på = Hold dig væk...
http://www.hsgamers.com/forums/archive/index.php/t-782.html
Bare et hurtigt søg på google.. Hvis det er warez..
Bare fordi det 'kan' bruges til at skaffe warez med.. Som jeg sagde for noget tid siden, hvorfor må man så snakke om at gå på internettet overhovedet? Åh NEJ! INTERNET EXPLORER!! MAN KAN HENTE WAREZ MED DET UHA! BAN!
Må man snakke om FTP programmer?
Ja, ik?
Azureus = Download manager for en bestemt slags fil, kaldet en torrent. End of story.
Præcis, Hayes. Så kan man jo proklamere at selv Windows er et forbudt emne, fordi det kan bruges til et ulovligt formål.