Tweak Aktie-Spil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Du kunne jo sagtens skrive til dem der styrer det derinde og så bede dem om at få det på plads ;)


    Har jeg lige gjort. Så må vi se om de kan komme med nogle fornuftige forklaringer på mine "super-køb". :))


    Til det med, at ikke alle er opdateret i tweak-gruppen, som jeg også undrede mig over. Så står der i reglerne flg.:
    Placering
    Når spilleren er logget på spillet, vil oplysninger om dennes placering i såvel det samlede spil som i de gruppespil spilleren deltager i, være tilgængelig. Spillernes indbyrdes placeringer udregnes på grundlag af de enkelte spilleres formuer. Stillingen opgøres en gang i døgnet i tidsrummet mellem kl. 2 og kl. 5.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Har jeg lige gjort. Så må vi se om de kan komme med nogle fornuftige forklaringer på mine "super-køb". :))


    Til det med, at ikke alle er opdateret i tweak-gruppen, som jeg også undrede mig over. Så står der i reglerne flg.:
    Placering
    Når spilleren er logget på spillet, vil oplysninger om dennes placering i såvel det samlede spil som i de gruppespil spilleren deltager i, være tilgængelig. Spillernes indbyrdes placeringer udregnes på grundlag af de enkelte spilleres formuer. Stillingen opgøres en gang i døgnet i tidsrummet mellem kl. 2 og kl. 5.


    Ja de bliver åbentbart kun opdateret en gang i døgnet (om natten) :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    øv bøv


    og forresten, aktierne vil fortasat falde, især dem der har noget med oliepriserne at gøre, så lige nyheder og nu der fandme også problemos i Nigeria


    Tror ikke nødvendigvis hele kfx-indexet vil falde. Men olieselskaberne får nok et par hårde dage ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    hehe... så er jeg på igen... skulle lige "snyde" proxyen lidt... :))


    Men ret irriterende med de opdateringer der :(


    ha ha så har de sg* lukket hele dagen - FLOT !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Ja deres system kan slet ikke klare daytraydere som Bentzin ;) :))


    Så så knægte - ikke drille én, som kun plejer at spille sportsmanager spil :) Der gælder det om, at bruge alle pengene og sætte et hold bestående af de bedste spillere. :))
    Tror faktisk deres system ikke rigtig er gennemtænkt. For de spørgsmål jeg stillede, over deres fejlagtige transaktioner, viser at der er et eller andet galt. Venter stadig nogle brugbare svar fra dem, på de spørgsmål som jeg sendte til dem i går.
    Det ka' jo være de har fundet ud af at der er en fejl i systemet, siden de har lukket det i dag. :boxed:

  • Kan vi ikke få postet stillingen i denne tråd hver dag, så man kan følge med i hvem der ligger nummer et, jeg ville gøre det i dag men som skrevet holder de ekstra lukket idag... gahhhh!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Ekstraordinært lukket tirsdag den 28 OG MIN BARE RØV!!!!!!!!!!!!!


    De har nok problemer og hvis de ikke får styr på det og kommer med en god forklaring på mine problemer, så gider jeg "skutte" bruge mere tid på sådan noget, som IMO virker amatøragtigt og ikke helt gennemtænkt. Det er ihf. ikke særlig brugervenligt, for folk med meget lidt kendskab til pengeverden. Men nu får vi se - venter stadig på svar fra dem. :rolleyes: