papst vs MIST

  • okay jeg tænker på at købe to nye køllere... jeg fandt lige 2 meget billige (syntes jeg i hvert fald)
    men - hvilken syntes i er bedst?


    [URL=http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=FAMS251&Fane=COLD,COFA]MIST[/URL]


    eller


    Papst

  • det kan du tro jeg kan min fine ven.......



    Papst er da helt klart de bedste efter min mening, og blæsere med lys i gør osse luften i dit kabinet varmere..... ville helt klart vælge Papst hvis jeg var dig...

  • Sammeligner du en sort papst med en LED-blæser ? ... Øhhh... Hvad vil du have ?


    LED-blæser ? ... Så tjek fx. TT´s Thunderblade 120mm som SHG.dk har. Fin LED-blæser IMO og koster ikke noget af betydning.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af IT Professor
    blæsere med lys i gør osse luften i dit kabinet varmere...


    Stop med at ryge fjolletobak ... :boxed:


    :]


  • jeg har de der mist de giver ok luft og er dejlig stille


  • Jeg har to MIST siddende på radiatoren til vandkølingen. De siger ikke meget og er effektive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    okay men jeg havde bare lige hørt at når der var lyd i dem kom der også lidt mere varme :rolleyes: eller tager jeg fejl?


    de mener vel lys ;)


    lysdioder laver ikke meget varme

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    okay... takker tror at jeg vil prøv


    ja jeg mente lys :]


    kunne jo være du ville have en blæser der sage


    jeg snurre rundt , jeg snurrre rundt .................................................................................................................................. :))

  • vi liger snart ud en test på de mange leds blæser der findes samt laver en guid i at få dem så lownois som muligt med omlodning af dioder også vider så alle folk kan finde ud af det


    og det ham den ene skriver med varme hm det passer ikke hel det er ikke kultråds pære det er dioder og de giver faktisk næsten ikke varme fra sig på noget tidspunkt kun vis de er overbelastet og vis man kan se forskellen i kabinettet at de er der så er det vis verdens mes fint føle termometer man har på der for varmen på en standart diode er cirka 20 grader efter en times tid den har vært tændt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    ... jeg kan ikke finde et stik i min computer der skulle kunne passe ind i den :rolleyes: skal man købe sår'n en der passer ind i? eller skal jeg bare se lidt bedre efter ?:boxed:


    Det er ikke stikket. Det er fordi det er en variabel blæser, hvor du kan styre spændingen mellem 2 punkter for at justere hastigheden på den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    okay.... det har jeg jo ikke lige på mit kabinet... men den du'r vel også fint normalt? jeg skal bare lige være sikker :rolleyes:


    Det har ikke noget med strøm stikket at gøre. Det er helt seperart. Der er det traditionelle 3 eller 4 pin stik på blæseren, og så sidder den variabel på en helt anden ledning.