Nye Smillieys

Oprindeligt indlæg af bentzin

Tja det er så din mening. Den ska' du ha' lov til at ha'. Men jeg gi'r ikke meget for den. Da det jo er tydeligt, at du kun kigger i nogle af mine indlæg. Men dig om det. Tvivler på at du har læst alle mine ca. 3000 indlæg - så jeg gider ikke en gang tage din negative holdning til mig seriøst. Den er total uholdbar !
    Det med de to smileys, som jeg bruger mest. Endnu et bevis på, at du kun ser nogle få af mine indlæg. Bruger mest dem som jeg har på min hjemmeside. Da jeg synes de er mere cool - end dem her i vores fora.

Dit indlæg her - har vist kun et formål. Og det er vist ikke særlig positivt. Så stop bare med den gang pladder og prøv, i stedet for at spille op til et eller andet. For gider ikke bruge energi på noget så tyndt, som det du fyrer af her. Men kør du bare videre i samme smalle spor. Og la' vær med at bruge en griner-smiley lige efter, at du har brokket dig over, at mine indlæg er negative og fylder meget. IMO - gab. Tror du kan klare dig med skrive negative ting og så sætte en positiv smiley bagefter. OMG - virker ikke på mig.

For det første så spiller jeg ikke op til noget som helst. Tror da egentlig nok, at jeg skrev indlægget så diplomatisk som det overhovedet kan lade sig gøre. Det var egentlig var en lille hentydning, og som jeg skrev var det ikke for at hæve mig over noget som helst, eller skabe en dårlig stemning for den sags skyld. Smilyen brugte jeg netop derfor - men den slags er åbenbart også ligegyldig.
    Du svarer på mit indlæg som om jeg prøvede at irrettesætte dig, og det er bestemt ikke tilfældet. Det var egentlig bare for at sige hvordan jeg oftest opfattede dine indlæg, og jeg tvivler meget på at jeg er den eneste. Men selvfølgelig, hvis du er bedøvende ligeglad, er det jo ret nytteløst at skrive her - som du selv skriver.

/ignore

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Jeg foreslår vi fjerner alle grafiske smileys og bruger de gode, gamle tekst-smileys :)

god ide. de er meget bedre :o)

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Mjoooo - den ligner - men det er nu ikke den - den jeg tænker på har faktisk været her tidligere - men Tweak mente nok ikke at nogen kunne have brug for at glorie-smiley........... 8o

Måske mente du denne her [Blocked Image: http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/angels/azzangel.gif], eller den her [Blocked Image: http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/ruinkai/biggrinangelA.gif], eller måske den her [Blocked Image: http://mindscraps.com/s/otn/angels/newangel.gif] .....................;) :))

For det første så spiller jeg ikke op til noget som helst. Tror da egentlig nok, at jeg skrev indlægget så diplomatisk som det overhovedet kan lade sig gøre. Det var egentlig var en lille hentydning, og som jeg skrev var det ikke for at hæve mig over noget som helst, eller skabe en dårlig stemning for den sags skyld. Smilyen brugte jeg netop derfor - men den slags er åbenbart også ligegyldig.
    Du svarer på mit indlæg som om jeg prøvede at irrettesætte dig, og det er bestemt ikke tilfældet. Det var egentlig bare for at sige hvordan jeg oftest opfattede dine indlæg, og jeg tvivler meget på at jeg er den eneste. Men selvfølgelig, hvis du er bedøvende ligeglad, er det jo ret nytteløst at skrive her - som du selv skriver.

/ignore

Giver dig helt ret - altså ikke i at han er vild med de to smilies (er han måske - men jeg har ikke lige lagt mærke til det) - eller at største delen af hans posts er negative - MEN i at dit indlæg ikke var noget han behøvede at reagere sådan på - Tror bare The Grumpy Old Man er lidt nærtagende pt. - og ikke altid fanger ironien i folks indlæg... ;)

Til Bentzin: Uden at vi skal :boxing: - så er det altså liiiidt "skævt" at punke folk for deres "kritik" - og så selv være sååååå "grov" som du var ved Torque - du må godt låne vedlagte "foto" hvis han er for "fræk"... (så behøver du ikke sige så meget - **LOL**)