Program som kan klippe musik?!

  • Hejsa alle Tweaks...


    Jeg har lidt travlt da jeg skal bruge nogle små musik stykker til en håndboldkamp i morgen. Til når der bliver scoret osv.


    Men kender I et ordenligt NEMT program som kan opdele musik?


    Cuz

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Det har jeg, men det virkede ikke. Nero 6 drillede lidt, så jeg fandt mit go'e gamle Nero 5 fra min gamle brænder... Så var jeg på banen igen. Men tak ellers...


    Cuz

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DjCuz
    Det har jeg, men det virkede ikke. Nero 6 drillede lidt, så jeg fandt mit go'e gamle Nero 5 fra min gamle brænder... Så var jeg på banen igen. Men tak ellers...


    Cuz


    Nero er da helt fint til den slags. Jeg bruger det altid når jeg laver musik CD'er til bilen. Du skal bare gøre følgende:


    1. Gem musik fra CD'er på HD som mp3 (fylder jo mindst - men gem i en god kvalitet).
    2. lav en ny "brænding" (lyd-cd).
    3. Find de numre du vil have med og hiv dem ind på den ny liste.
    4. Tag det musik nummer du vil have "et brudstykke" af - klik på "properties" og SE HER - Og så "skærer" du bare ned til du har det tilbage som du vil bruge. Vil du så bruge flere brudstykker fra samme musik nummer - så smider du bare det nummer ind på "listen" flere gange - og så "cutter" de forskellige steder...


    Du kan så gå ind og vælge at der f.eks. skal være 2 sek. mellem hvert "nummer" - eller sågar 0 sek... - Nero er perfekt til den slags - Har sgu lavet mange musik CD'er på den måde - til diverse julefrokoster og så'n.... :dance: