mums nyt køling for 8011 kr

  • så er det slut med min computer alt er brændt af ;( ;( ;( ;( ;(



    min størmforsyning lave knister og og computer slukke har prøve at sette en ny størmforsyning i bundkorte starter osse op men slukker igen efter 5-6 sek hjælp................

  • Tyder på enten din PSU tog dit bundkort med i sin død eller kondens der er årsagen.
    Tag alt køling fra og vent nogle timer, eller evt. forsigtigt give bundkortet lidt med en hårtørrer. Tænd igen og hvis det virker var det kondens.
    Hvis det ikke virker: Tag cpu, ram, HD, CD-ROM etc. fra bundkortet og tænd det. Det skulle gerne kunne køre i hvert fald en 10-20 sek. inden det slukker uden ovennævnte dele. Evt. sæt en blæser til så du kan se om det er tændt eller slukket. Hvis bundkortet virker, så er det måske noget andet.....osv. osv.
    Du kan være heldig det kun er bundkortet der er røget en tur, og det koster jo ikke alverden.

  • RIP bundkort/cpu/ram og måske ati 9600 pro samt HD...... fuck jeg hader hår det sker.. men Fuck det alle ting er under 4 månder gamlet så de har bare at bytte det.
    slutter herfra på en lille bærbar men tåre i øjene om hvad det system ellers vílle have kunne klare...... :(

  • er du sikker på den har haft kontakt til cpuen lyder ikke sådan hvis den vil boot i 5 sec kan det godt tyde på det



    men ved der er problemer med at boot ved meget oc på de nye p4 med fx vapo og mach2, cpuen når ikke at blive kold nok inden den booter og fut fut min 3.2 røg sig osse en tur

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • nej den er sku kold nok -33 computer starter ikke hvis den ikke er under -33 men jeg kan se at conputer køre men med sort skærm ;( har hele natte sidde og prøve at finde ud af hvad jeg skal gøre da jeg skal til oc test om 14dage i næstved....

  • tjek dit gfx for kondens kan have dryppet ned på det

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det var cpu der var ståde af har lige smidt den gamle 2,8 i og der køre den...........
    mm... min nye dame hun siger at jeg er mere ked af min computer end da min X gik fra mig ....... ?( ved sku ikke lige hvad jeg skal svare til det jo selv om en computer koster det gør en shopper (damer) osse . men en computer taler dig ikke imod. det er nåde alle kan forholde sig til.... :evil:
    jeg tror nu at jeg ikke hade sat køling fast på cpu... men hvorfor gniser størmforsying så ?? det fatter jeg bare ikke ..... har lige talt med dem jeg købte cpu af og de bytter den så i udgift 15 kr i taletid :) tror jeg vil tage en tur i bye iaften der skal skåles

  • det er sku da godt der ikke var sket mere og jaaa der skal drikkes i aften

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

    Rettet en gang, sidst af virus_dk ().

  • Du skriver starter ikke før -33.


    Husk den temperartur på displayet intet har med cpu temperaturen at gøre....f.eks. mangler du 3mm fra evap til cpu, tja det kan resultatere i en ubehagelig varm cpu.


    Forkert montering har f.eks. gjort at jeg har set min cpu stige til 114 grader før den slukkede af sig selv og var ikke til at få liv i igen. Afmonterede og cpu var (for at sige det pænt) ret varm. Afventede, monterede igen og denne gang med ordentlig kontakt......Sådan kan de fleste der har haft prommy sikkert fotælle.

  • jubiiiiiiiiiiiiiiiii den er i live igen nu skal der leges :) men fatter ikke den kun giver mig -14 -19 grader på cpu er det nok ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dr_degn
    jubiiiiiiiiiiiiiiiii den er i live igen nu skal der leges :) men fatter ikke den kun giver mig -14 -19 grader på cpu er det nok ??


    kan det virkelig passe du køre 5.2Ghz8o smid et billede :D

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • lige nu er den ikke oc da jeg lige skal have styr på de grader men bare rolig jeg skal nok ligge op men jeg er ikke sikker på graderne inu når jeg tester ved 3.6 gmhz går den helt ned på -6 jeg mente ellers den skulle holde sig under -20 hele tide ?