Hvilken køling bruger i?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Synes det er nemt at få plads til Zalman'en inde i en Soltek Qbic A64 barebone. Ikke det store problem. Der kan dog desværre ikke være en kompresser.


    Haha *G*, typisk dig gomer.
    Du skal atid lige prøve om der kan være en kompressor.
    Også i en barbone *G* :D

  • Jeg har lige fået nyt :))
    en SLK-900a på cpu, flankeret af profilen fra en silent viking 2 på min nordbro. den originale til nordbroen på min sydbro.
    skulle have været fulgt op af min Arctic cooling ATI silencer 1. men det lader til at AC har lavet endnu en bommert, og den kan ikke installeres på 9500 pro, der sidder lige en 7-8 caps i vejen. så det må vente til jeg får mine fedtede fingre i et bedre grafikkort ;)

  • CPU : en thermaltake etellerandet SKOD larme blæser som ikk er pengene værd


    GFX: pasivt


    Andet: sidder 1 blæser bag kabi og blæser lidt...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Kører på luft og passiv køling (har passive profiler på gfx og nordbro). Det skyldes primært økonomi og krav til lavt støjniveau. Når jeg får lidt flere penge (eller job hos Asetek) kan det jo godt tænkes at der kommer vand på... ;)

  • pc1: vand


    cpu: maze3
    gpu og chipset: ukendt mærke(hjemmefusk)
    radiator: InnovaRADI-Dual med 2*26 db papst på 5v


    pc2: vand


    cpu, gpu, chipset og hdd hjemmelavet
    radiator: mælkejunge 2.5M nede i jorden.

  • jeg bruger vand paa CPU, men luft pt på gfx korted da jeg først skal ha mig et nyt kølehovde til mit nye 6800GT


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII