hej
jeg er ved at være trædt af larmen fra mine kabinet blæsere.
så jeg vil gerne have nogle nye.
jeg har set på disse
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79597
er de gode nok? eller er der nogle der er bedre?
-
-
HVis du vil være sikker så køb nogle Papst lownoise blæsere. Det er de bedste blæsere som kan købes for penge, samtidigt siger de ikke ret meget.
-
Oprindeligt indlæg af arnbak
HVis du vil være sikker så køb nogle Papst lownoise blæsere. Det er de bedste blæsere som kan købes for penge, samtidigt siger de ikke ret meget.øhh nå
... ville nu hellere købe noiseblocker hos http://www.vcore.dk mest på grund af udseendet... og så koster de det samme...
tror faktisk jeg ville tage det du allerede har fundet... for til den pris tror jeg det bliver svært at få noget bedre!
og da thermaltake jo ikke på nogen måde er en dårlig producent ville jeg ikke være bange for at købe det
-
så vil jeg da købe dem. det er altid godt uden lyd
-
Syns papst hyler irriterende... Nok bare mig der er lidt sippet, men skal aldrig har papst igen! Så hellere købe nogen billige med høj rpm og sænke dem...
-
adda har vist sig at være meget lydløse og mere effektive end de fleste ......til en lav pris
-
Oprindeligt indlæg af arnbak
HVis du vil være sikker så køb nogle Papst lownoise blæsere. Det er de bedste blæsere som kan købes for penge, samtidigt siger de ikke ret meget.Enig Papst er bare bedre....
Har lige investeret i 3 stk. Papst 4412 F/2GLL en sprit ny ultra lownoise blæser. 120 MM. blæser der kun "støjer" 18 DBA ! og kører 1200 RPM/ 0.72 W.
Det skal køre dels på min radi til vandkøling og som intake forest i kabinettet (Antec P160-W)
Der er totalt lydløse og flytter en del mere end 80 MM. kabinet blæsere.
Og så er der lige det med prisen....det er faktisk BILLIGERE end noiseblocker. 119 kr. stk. ved køb af 3 hos studiedata.
-
har du nogle modstande eller prøv at koble dem til 7 volt og se om det ikke hjælper i stedet for at bruge penge på nogle nye
-
Oprindeligt indlæg af teko
Syns papst hyler irriterende... Nok bare mig der er lidt sippet, men skal aldrig har papst igen! Så hellere købe nogen billige med høj rpm og sænke dem...Prøv at kontakt din forhandler, for jeg kender ik nogle der har hylende papst blæsere.. Desuden kører mine 3x120mm og mine 3x80mm fint uden hyleri...:D