Legatsøgning - Gode ideer?

Oprindeligt indlæg af søndergård
    Gider du ikke lige skrive kort hvad det er der bliver lagt vægt på? Jeg er under udannelse og derfor på SU - dog er det svært at få pengen til at række... Er det umuligt at få legat når man er på SU ?

Tror ikke du kan få bare på det grundlag .. De fleste vil nok bare tænke, at du så skulle finde et arbejde ..

• Yes Yes Yes Yes!!

Har fået en praktikplads i USA .. Det er så fedt! .. Så mangler jeg bare nogle penge, og en tilladelse til at tage derover, så er jeg den der er smuttet næste år ..

Der hvor jeg skal hen, laver bl.a. følgende:

• New Computer Sales
    • Web Design
    • Web Hosting
    • Computer Repair
    • Computer Upgrades
    • Computer Assistance
    • Faxing Service
    • Full Internet and Online Service

Nårh jow .. Og så ligger det i Santa Clarita .. Sydcalifornien .. :D

• Tillykke med det. :D

Sig lige til, hvis du falder over en teknisk designer praktikplads "over there". :))

Oprindeligt indlæg af The Hans

Tillykke med det. :D

Sig lige til, hvis du falder over en teknisk designer praktikplads "over there". :))

Tak tak .. Og tak til Mikkel også .. *G*

Skal jeg gøre .. Kan være min søster og svoger kender til noget ..

Skulle du falde over 15k så sig lige til, ik .. Så er det hele nemlig stort set på plads .. Satser lidt på, at det ikke bliver alt for svært at få lov til at komme ind i USA .. Det er jo kun 3 måneder, og jeg skal ik tjene penge .. Skulle de dog få lyst til af betale mig for et eller andet, er hardware også en gældende valuta .. *GG*