OC af R9800PRO

• Hey!

Da jeg sidder og fumler lidt med OC af mit HIS R9800PRO IceQ ville jeg høre hvad det OC normer er og hvad jeg ka regne med at få den lokket op på?

Samtidigt vil jeg gerne vide om man ka D-loade et program til at tjekke temps på Gfx og hvad core er en R9800XT? R360?

Oprindeligt indlæg af Garfield
    Hey!

Da jeg sidder og fumler lidt med OC af mit HIS R9800PRO IceQ ville jeg høre hvad det OC normer er og hvad jeg ka regne med at få den lokket op på?

Tja, du kan ikke REGNE med noget som helst ... Det svinger meget hvad folk kan "ramme" ...

Det højeste jeg kan presse mit op på uden negativ effekt i bench er 486 MHz Core / 786 MHz RAM.

http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?run=1620589243

Samtidigt vil jeg gerne vide om man ka D-loade et program til at tjekke temps på Gfx og hvad core er en R9800XT? R360?

Temp kan du IKKE tjekke da der ikke er temp-understøttelse på det kort ... Så det skal gøres "manuelt" hvis det er du vil vide det ...

Med ATI-Tool kan man se hvilken slags core det er ... Altså om det er en R350 eller R360 ...

Min er en R350 ifølge ATI-Tool... Som jo nok er rigtigt...

• Så har dit 9800PRO da været lidt af en hardcore shitass;) min kommer "kun" op på 423 core/363,6 Mem og så er der heller ik nogen Artifacts...

Så har dit 9800PRO da været lidt af en hardcore shitass;) min kommer "kun" op på 423 core/363,6 Mem og så er der heller ik nogen Artifacts...

Det er vist også meget "normalt" at ramme ~ 420-450 eller noget i den retning ... Mener det er det som de fleste rammer som har skrevet her på forumet ... Hvis jeg ikke husker meget galt ...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det er vist også meget "normalt" at ramme ~ 420-450 eller noget i den retning ... Mener det er det som de fleste rammer som har skrevet her på forumet ... Hvis jeg ikke husker meget galt ...

Så må dit kort da os ha været mutant godt hvis det ku nå SÅ høje clocks...

• Mit kort maxer ved 430/800

Det er ikke specielt godt på en 360 chip :-S

Kører med XT bios, så kortet kører med 412/365 til dagligt - rigtig lækkert