DUAL Heatpipe

  • Så fik jeg anskaffet mig dette monstrum.. Det hjalp en lille smule i forhold til std. køleren ; gav 15 mhz mere på coren og 5 mhz mere på RAM.. Det var OK syntes jeg.. Jeg kan nu køre 530/560 (uden nogen form for mods)..
    Da jeg nu kan komme over X800XT-PE std. hastighed, skal jeg lige høre om der er nogle der kan anbefale en X800XT-PE BIOS? Helst en anden end den normale Gigabyte BIOS...
    PÅ forhånd tak for rådene!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hva'?


    Hva´, hvad?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Tror Falsk hentyder til at du ikke har skrevet særlig meget om hvad du har gjort.
    Evt hvilket produkt du har købt.


    Du havde skrevet du havde købt en Dual Heatpipe køler. Ikke til hvad, og så kom du kun med nogle tal.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Så fik jeg anskaffet mig dette monstrum; http://www.studiedata.dk/produ…CZM213&Fane=COLD,COCOVG.. Det hjalp en lille smule i forhold til std. køleren ; gav 15 mhz mere på coren og 5 mhz mere på RAM.. Det var OK syntes jeg.. Jeg kan nu køre 530/560 (uden nogen form for mods)..
    Da jeg nu kan komme over X800XT-PE std. hastighed, skal jeg lige høre om der er nogle der kan anbefale en X800XT-PE BIOS? Helst en anden end den normale Gigabyte BIOS...
    PÅ forhånd tak for rådene!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]