Nogen der kender et godt link til en side med gratis spil til telefonen?

Java spil til mobil
-
-
Hvilken telefon er det?
Kan den kun klarer JAVA spil?
Bare om jeg måtte link til andre slags. -
Oprindeligt indlæg af SShadowS
Hvilken telefon er det?
Kan den kun klarer JAVA spil?
Bare om jeg måtte link til andre slags.
Det er desværre en 3510i. mangler nemlig noget at lave når jeg venter på toget hver dag. Ved ik om den ka ta andet end java... -
Prøv at tag et kig i denne tråd på mobildebat.dk, der er masser af java applikationer til mange typer telefoner.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Prøv at tag et kig i denne tråd på mobildebat.dk, der er masser af java applikationer til mange typer telefoner.godt gået...takker herfra
-
http://www.zedge.no har også en hel del sjov til diverse mobiler. Både spil baggrunde og temaer.
-
Spillene skal kunne hentes over wap, da jeg ikke har noget datakabel.-
-
Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
Spillene skal kunne hentes over wap, da jeg ikke har noget datakabel.-Så er Zedge.no helt perfekt.
Opret dig som bruger og tilføj så de spil du vil downloade til din personlige wap-side. Log ind med din telefon og hent spillene...
Ganske nemt...
-
Oprindeligt indlæg af |ToXiC|-EViL
Spillene skal kunne hentes over wap, da jeg ikke har noget datakabel.-Du kan jo også hente meget af det jeg linker til, via wap. Og hvis det ikke er tilfældet, så hent filerne ned på din computer, og upload dem derefter til et gratis host (Frip, f.eks..), og indtast så URL'en til filen i din browser på telefonen.
-
hvad med vi.no