S: cpu, mobo, gfx

• Hvad skal det sige, når du skriver: "købt i år?" ?

Hvor gammel er den omtrent?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Bøge
    Byder
    CPU: 1000 kr
    Bundkort: 300 kr (det bliver lidt svært at komme af med, da det er uegnet til overclocking)
    Afhentet.

300kr, god humor.

Oprindeligt indlæg af SodaPops

300kr, god humor.

Synes også at buddet på de 300 kr var lidt højt ;)

Jeg er ikke i tvil om at det er et fint og stabilt bundkort, men det bliver svært at komme af med, da det er uegnet til OC, hvilket flere og flere sætter pris på.

Oprindeligt indlæg af Bøge

Synes også at buddet på de 300 kr var lidt højt ;)

Jeg er ikke i tvil om at det er et fint og stabilt bundkort, men det bliver svært at komme af med, da det er uegnet til OC, hvilket flere og flere sætter pris på.

Hvorfor byde på noget som du ikke mangler alligevel, og din analyser vil jeg godt ha mig frabedt.

Oprindeligt indlæg af SodaPops

Hvorfor byde på noget som du ikke mangler alligevel, og din analyser vil jeg godt ha mig frabedt.

Har jeg nogen som helst steder skrevet at jeg ikke mangler de dele du sælger?
    Jeg kommer med et fair bud på CPU'en og prøver at forklare hvorfor jeg kun byder 300 kr for bundkortet. Er det nu blevet ulovligt? :rolleyes: