intel celeron 2,4 skal overclockes

• for at oc den kan du gå ind i bios og ændre FSB hastigheden...... er altid godt.... du vin nok kunne oc den tel 3.7GHZ hvis den er lige så villig til at oc som min celleron...

vil foreslå dig en Zalman 7000CU køler eller en 3GHZ kobberkøler.... den kører min celeron på.... altså en 3GHZ std. køler.....

Oprindeligt indlæg af IT Professor
    for at oc den kan du gå ind i bios og ændre FSB hastigheden...... er altid godt.... du vin nok kunne oc den tel 3.7GHZ hvis den er lige så villig til at oc som min celleron...

vil foreslå dig en Zalman 7000CU køler eller en 3GHZ kobberkøler.... den kører min celeron på.... altså en 3GHZ std. køler.....

OC på 1.3GHz.... Med luftkøling.... Vil jeg sgu se før jeg tror det...

Oprindeligt indlæg af IT Professor
    for at oc den kan du gå ind i bios og ændre FSB hastigheden...... er altid godt.... du vin nok kunne oc den tel 3.7GHZ hvis den er lige så villig til at oc som min celleron...

Ville ikke selv smide så god en blæser på det skidt... Så hellere købe en ny CPU... Det er noget der holder!!! -Ikke det der lada-tuning... :P

Oprindeligt indlæg af Maverick

OC på 1.3GHz.... Med luftkøling.... Vil jeg sgu se før jeg tror det...

kan da godt være manden har ret så lad være med at slå ned på ham.. min gamle 2,8 kune da også komme op på 4ghz i en digidice med standert kølling.. det er godt nok "kun" 1,2 ghz oc.. men det kan sikkert lade sig gøre.. kan jo godt være han har fået en "super duper model" :)

Oprindeligt indlæg af Rolex

kan da godt være manden har ret så lad være med at slå ned på ham.. min gamle 2,8 kune da også komme op på 4ghz i en digidice med standert kølling.. det er godt nok "kun" 1,2 ghz oc.. men det kan sikkert lade sig gøre.. kan jo godt være han har fået en "super duper model" :)

hvis man kalder det en "lada tuning" så.........

alle dem jeg kender med celleron kan da komme op i pæne hastigheder med den..... med en 2.4 kan da nok godt komme op på ca. 3.7GHZ......

• Har selv haft både en 900Mhz Celeron der kørte 1368Mhz eller 52% clocket samt en 2.0 der kørte 3260Mhz (Den ligger så Nr 5 på overclockers.com) nu har jeg så en 2.6Ghz den har jeg så ikke haft leget så meget med endnu men kommer nok før eller siden... Skal så lige siges at de 2 andre Celerons har begge 2 kørt med standard In-Box køler ved de hastigheder stabilt...

P4 2.6 (200FSB), 1024Mb RAM, Giga-Byte 8IK1100, 160Gb Samsung P80, 80Gb Seagate, 60Gb Maxtor, 30Gb Maxtor, 5x Quantum Atlas 74Gb 10K SCSI SCA, 36Gb HP 10K SCSI SCA, 2x Quantum 36Gb 10K SCSI SCA, 2x 146Gb Hitachi 10K SCSI SCA, Externt 10 Bays SCA Rack Kab, Externt 4 Bays IDE / FireWire Kab, Adaptec 2940U2W, Adaptec 29160N, IBM ServeRAID 4H SCSI RAID 4 Kanals U160, Externt 8 Bays 50-pins SCSI Rack Kab, Eye 910 Tower, Quantum SuperDLT 110/220Gb Streamer, Radeon 9600 Pro 128Mb, 21" Dell CRT

Oprydnings Salg Siden Bliver såvidt muligt holdt up to date med nye ting osv efterhånden som der kommer nyt.
    http://www.sluttygirl.dk

• Hvad var der galt med den anden tråd du lavede??

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr