s: Waterchill

  • Halløj folkens :D


    Sælger mit waterchill.


    Der er tale om 3 stk kølehoveder. CPU, GPU og Chipsæt. Har også monteringsclips osv med.


    Hydor vandpumpe. Der er en løs forbindelse på printet, ved floppy-stikket - men det skulle være nemt at lodde. Ellers kan jeg få det gjort.


    Desuden medfølger en radiator fra en Danfoss kompressor, der måler 220x180mm.


    Alt er til 10mm (udv) PVC slange.


    Kom med et bud :D


    [Blocked Image: http://www.wrah.dk/images/lort/waterchill.jpg] [Blocked Image: http://www.wrah.dk/images/lort/radiator.jpg]

  • Raller: Det kan ikke betale sig at købe slanger brugt. Tag ned i byggemarkedet og køb det istedet, bare sørg for at det er blødt PVC (så de kan låse i fittings), og 10mm udvendig. Det koster ikke en fjært.


    Happy: Tør ikke sige om det passer på AMD socket 754 - tjek evt aseteks hjemmeside ;)
    Den originale radiator har jeg ikke, sorry.
    12V stikket på printet (relæet) sidder lidt løst, men kan sagtens loddes fast igen, har jeg hørt fra en af mine kammerater, der har styr på den slags.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Raller: Det kan ikke betale sig at købe slanger brugt. Tag ned i byggemarkedet og køb det istedet, bare sørg for at det er blødt PVC (så de kan låse i fittings), og 10mm udvendig. Det koster ikke en fjært.



    Happy: Tør ikke sige om det passer på AMD socket 754 - tjek evt aseteks hjemmeside ;)
    Den originale radiator har jeg ikke, sorry.
    12V stikket på printet (relæet) sidder lidt løst, men kan sagtens loddes fast igen, har jeg hørt fra en af mine kammerater, der har styr på den slags.



    Ok tak ! det vil jeg så gøre ..hehe.. selvom da jeg prøvede sidst havde silvan ikke noget og ikke engang en pc butik på falkoner alle´ :)).






    :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Raller: Det kan ikke betale sig at købe slanger brugt. Tag ned i byggemarkedet og køb det istedet, bare sørg for at det er blødt PVC (så de kan låse i fittings), og 10mm udvendig. Det koster ikke en fjært.


    Happy: Tør ikke sige om det passer på AMD socket 754 - tjek evt aseteks hjemmeside ;)
    Den originale radiator har jeg ikke, sorry.
    12V stikket på printet (relæet) sidder lidt løst, men kan sagtens loddes fast igen, har jeg hørt fra en af mine kammerater, der har styr på den slags.


    Der er noget her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=72552


    Og ved et nærmere kig på din cpu-køler, så kan jeg da også se at den vil funke :D


    Det med printet er intet problem, kan selv ret meget med elektronik, så intet problem, kunne bare ikke forstå hvad du mente ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Har du links til det samlet sæt som hovederne kommer fra ?( Asetek har jo en del sæt til CPU/GPU/Chipset..........


    Desværre nej. Kan ikke huske det. Men mener at man kan kende generationerne fra hinanden, på de fittings som Asetek har benyttet.

  • Quote

    Desværre nej. Kan ikke huske det. Men mener at man kan kende generationerne fra hinanden, på de fittings som Asetek har benyttet.


    Nå, skidt.... Vil da lige prøve og kigge efter om det skulle passe til min, men skal også først lige chekke om pengene er til det....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af @nders
    er det hele tæt?


    Testede det sidst ude på arbejdet, hvor det kørte i 3 dage uden lækager.


    Men generelt 'lækker' sådanne sæt jo ikke. Hvis de endelig gør, er det somregel fordi der ikke er nok teflon på de fittings når de bliver skruet i. Og det kan man jo sagtens lave selv. Eller, det BURDE man faktisk gøre hver gang man monterer sådan et sæt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af @nders
    mangler der noget til sættet udover væsken?


    Den originale køler mangler, som der også beskrives i tråden. Har dog brugt en køler fra en kompressor istedet. Se tråd #0