MP3-Afspiller til PC-jukebox

• MP3-Afspiller til PC-jukebox

Kender en der står og skal bruge et MP3-afspiller (software ja) til hans stationære jukebox som han har stillet op...

Skal være et program hvor man kan lave en fil-struktur ligesom man normalt har i windows, men hvor denne mappe-struktur så bare er inde i selve afspilleren.

Hvis der nogle der kender et godt program til at rette navngivelsen på sine MP3´ere ved hjælp at CDDB eller FreeDB´s online database? - Det har han åbenbart heller ikke styr på og er jo mega kedeligt at gøre det manuelt nu når han har tonsvis af musik.

• Lytter lige med her.

Mangler seriøst et program der kan redde ud i mine MP3'ers ID-tags. De er i orden på størstedelen, men har stadigvæk en del hvor der er stavefejl osv i. Eftersom jeg er gået over til Apple's iTunes grundet min iPod, er det et must - eftersom iTunes udelukkende kører ud fra ID tags.

http://www.fixtunes.com virker rigtig godt, men koster penge. Det kører via en online server, hvor en database med alle numre osv ligger på. 1 sang koster 1 credit at rette - og der følger 5 credits med trial-versionen :dots: