Evo'en kommer så folk kan køre på den på danske plader. Tror bare ikke der er nogle private der har shoppet den endnu

Ny bil!!!!!!!
-
-
Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
Ja se det kunne være , fik at vide at de havde fået den til speciel pris , så kunne være derfor , reklame.
Tetstede også for en 8 år siden deres Mitsubishi 3000 og hold kæft den rykker , spoileren hæver og sænker sig efter farten , ved godt at flere har det i dag , men ikke på det tidspunkt.The_Unforgiven
Jep, 3000GT går også godt. Ret utroligt, at den faktisk bygger på en Sigma-platform. Dem havde vi også nogle stykker af. De kan nemt hives over +350HK, blot ved ændring af ladetryk.
De er bare uhyggeligt dyre at holde kørende, så selvom man kunne blive fristet af den forholdsvis lave brugtpris idag, så skal man holde sig langt væk. De har både 4-hjulstræk (diff of transfer har det med at gå) og firehjulsstyring, som er meget dyrt at holde service på.
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Evo'en kommer så folk kan køre på den på danske plader. Tror bare ikke der er nogle private der har shoppet den endnuSikkert ikke er jo meget for en ordinær Mitsubishi.
The_Unforgiven
-
Sikkert ikke er jo meget for en ordinær Mitsubishi.
The_Unforgiven
Jep. På trods af motorens omkostninger, og ikke mindst det fine firehjulstræk, som nok er et af bilens største 'assets' - så er det virkelig mange penge for en Lancer. Mange vil nok vælge en mere prestigefyldt bil til 700k.
-
Jo , men for dælen , man kan ikke lade være , og den bremser sgu som en drøm.
Den er fed , men 700.000 kr er lige i overkanten for mig.The_Unforgiven
Hmm... Jeg er ikke helt med - har du købt den eller ej??
Først siger "se min nye bil", så siger du "håbede det var min, men nej" og "700.000 er lige i overkanten for mig" - Har du købt den eller ej ? -
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Hmm... Jeg er ikke helt med - har du købt den eller ej??
Først siger "se min nye bil", så siger du "håbede det var min, men nej" og "700.000 er lige i overkanten for mig" - Har du købt den eller ej ?Ja hvad tror du selv ???
-
Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Ja hvad tror du selv ???Kunne da godt være...
-
Kunne da godt være...
Mener du virkelig at du ikke ved om det er hans, eller var det bare et ringe forsøg på at være morsom?
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Mener du virkelig at du ikke ved om det er hans, eller var det bare et ringe forsøg på at være morsom?
Slap dog af - Han skriver "Se min nye bil" - så går jeg da ud fra at det ER hans...
-
Slap dog af - Han skriver "Se min nye bil" - så går jeg da ud fra at det ER hans...
Læs hans første post
QuoteHåbede det var min , men nej.
Burde da være temmelig indlysende..
Men hul i det. Som sagt, du kan sikkert ikke gøre for det alligevel
-
Det er en joke , jeg ejer IKKE den bil , men tog den i morges på en lille tur.
Så nu er min dag reddet.
Men jeg ville gerne eje den , men ikke til den pris.The_Unforgiven
-
Det er en joke , jeg ejer IKKE den bil , men tog den i morges på en lille tur.
Så nu er min dag reddet.
Men jeg ville gerne eje den , men ikke til den pris.The_Unforgiven
Okay fair nok
- fattede bare ikke lige ironien
Men det er jo også morgen - sååååå......hmm eller pis, det er sq ikke engang mere, nå så har jeg ikke nogen undskyldning
(Andet end Torque's)
-
Okay fair nok
- fattede bare ikke lige ironien
Men det er jo også morgen - sååååå......hmm eller pis, det er sq ikke engang mere, nå så har jeg ikke nogen undskyldning
(Andet end Torque's)
He he
The_Unforgiven
-
HAr lige været ude at teste min nye bil:[Blocked Image: http://www.slassen.dk/diverse/stein_evo1.jpg]
[Blocked Image: http://www.slassen.dk/diverse/stein_evo2.jpg]Håbede det var min , men nej.
Og for dælen den rykker.
0-240 på nul og nix.
Nåede ikke 250 da der er masser af bedsteforældre på vejen.
For dem der ikke ved hvad det er for en : Mitsubishi Evolution.The_Unforgiven
Den er fandme fed den bil! elsker at køre i en bil med ryk i! Det er bare ikke så tit det sker da jeg oftest låner min mormors Fiat Punto med 60 heste eller sådan noget! den er fin nok, men BESTEMT ikke hurtig!!