Hejsa
har nu fået windåse op og køre på min nye s-ata hdd men har lagt mærke til at min lille røde lampe i mit kabinet den lyser sku hele tiden nu skal den gøre det med en s-ata disk???
Hejsa
har nu fået windåse op og køre på min nye s-ata hdd men har lagt mærke til at min lille røde lampe i mit kabinet den lyser sku hele tiden nu skal den gøre det med en s-ata disk???
Nej det skal den ikke er du sikker at du har monteret ledningerne rigtigt på dit mobo??
Hejsa
øh je de kan da ikke monteres forkert uden en hammer vil jeg mene og ud over at lampen lyser hele tiden så køre det hele fint
Sikker på du ikk har sat HD LED til Power LED?
QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
Sikker på du ikk har sat HD LED til Power LED?
ØH JA da ??? for øvrigt så har jeg kun skiftet hd og ikke noget andet
QuoteOprindeligt indlæg af Brumbassen
ØH JA da ??? for øvrigt så har jeg kun skiftet hd og ikke noget andet
Du er ikke kommet til at vende stikket forkert? Kan du høre om HDD arbejder hele tiden?!
Hejsa
hvis jeg havede vænt stikkende forkert så ville det nok ikke køre som det gør væl!!!
og jeg syntes ikke at kunne høre om den laver noget og maskinen er heller ikke sløv...
Hejsa
hvis jeg havede vænt stikkende forkert så ville det nok ikke køre som det gør væl!!!
og jeg syntes ikke at kunne høre om den laver noget og maskinen er heller ikke sløv...
Mener HDD Led stikket..
QuoteOprindeligt indlæg af Astrocity
Mener HDD Led stikket..
hvis man vænder det forkert så vil den ikke lyse og den vil nok fise af så det er ikke det
hvis man vænder det forkert så vil den ikke lyse og den vil nok fise af så det er ikke det
Snak dog lidt pænere til dem der prøver at hjælpe dig !!
Og den vil ikke brænde af hvis du har vendt den forkert.
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Præcis. Den holder bare op med at lyse/blinke... den fejl har jeg selv lavet mange gange.
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
ja ok men jeg havede skrevet at jeg ikke havede vænt stikene forkert det har jeg tjæget og jeg har heller ikke pillet ved de små stik til dioderne så der for min måske lidt grove bemærkning sorry...
har også haft alt andet koblet fra ud over den s-ata disk da windåse ligger der på nu