alder? Huh? :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Bare vent og se.... Tøsen kringler dig stille og roligt om sin lillefinger og så gør du alt hvad hun beder dig om. ;)
    He he...Jeg har godt nok lidt vanskeligt ved at forestille mig, dig som bleskifter.. ... :))
    Du sender vel tøsen i et elastikspring ud af vinduet og så er den ble væk, når du haler hende op.... :))


    Håber så ikke de skal bo i stuen .. *GG* Ja eller en kælderlejlighed ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Bare vent og se.... Tøsen kringler dig stille og roligt om sin lillefinger og så gør du alt hvad hun beder dig om. ;)
    He he...Jeg har godt nok lidt vanskeligt ved at forestille mig, dig som bleskifter.. ... :))
    Du sender vel tøsen i et elastikspring ud af vinduet og så er den ble væk, når du haler hende op.... :))


    HeHe... Ja, hvorfor tror du jeg ikke vil have nogle tøse-børn ? *G* ... De er sgu ikke til at have med at gøre. De flæber jo bare ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie


    hva faen shaide er du gået hen og blevet defekt ? :D



    nej du er Defekt!!! :boxing:


    joker bare :cheers:


    ej det bare min pc der ikke har det for godt, nu kommer der snart 1700+ jiuhb :clap:

  • Quote

    ej det bare min pc der ikke har det for godt, nu kommer der snart 1700+ jiuhb


    Har du så fået fixet noget tøris til den - MED isolation :)) :))


    ;)

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().


  • Hm okey ... :)) ... Tror bare det endte med som der blev sagt ... At hun kunne sno mig om sin lillefinger. Ville sgu nok have lettere ved at sige nej til en knægt frem for en tøs der står og hyler. *G* :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Du har fuldstændigt ret, Burger.
    (jeg henviser til tråden om alkohol, som også omhandler børneopdragelse -påvirkning, Grill)


    Hvad mener du med det ? ... Er jeg for hård når det kommer til unges alkohol-forbrug hvis jeg bestemte ? *G*

  • HeHe ...


    ~ 51 % Teenagere & Knægte... (10-20 år)
    ~ 35 % "Unge" ... (20-30 år)
    ~7 % "Voksne" (30-40 år)
    ~6 % Middelaldrene mennesker (40-50 år)
    ~1 % Børn (Under 10 år)
    ~1 % Pensionister eller folk der begynder at være tæt på deres otium (Over 50 år)


    ... Ja, der skal ikke meget til at more mig kl 8 om morgenen nogle gange ... :))


  • Hov hov - "unge knægt" !! Jeg er ikke pensionist endnu. Mangler lige det samme antal år, som størstedelen er herinde, før jeg er det. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Hov hov - "unge knægt" !! Jeg er ikke pensionist endnu. Mangler lige det samme antal år, som størstedelen er herinde, før jeg er det. :))


    HeHe ... Hvorfor tænkte jeg nok at jeg ville høre for det ? *G* ... Skrev jo "eller tæt på otium" .... Betyder jo ikke nødvendigvis pensions-alderen ... Men har da personligt ikke selv tænkt mig at arbejde når jeg er 50 hvis jeg kan undgå det ... ;) ... Skal jo også være tid til at nyde ens alderdom stille og roligt under en palme... Er jo ikke så fedt at arbejde til man kradser af ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe ... Hvorfor tænkte jeg nok at jeg ville høre for det ? *G* ... Skrev jo "eller tæt på otium" .... Betyder jo ikke nødvendigvis pensions-alderen ... Men har da personligt ikke selv tænkt mig at arbejde når jeg er 50 hvis jeg kan undgå det ... ;) ... Skal jo også være tid til at nyde ens alderdom stille og roligt under en palme... Er jo ikke så fedt at arbejde til man kradser af ... :boxed:


    Har nu heller ikke tænkt mig at arbejde mere end højst 10 år endnu. Kunne dog godt klare at stoppe nu og så nyde mit otium - på f.eks. Kalymnos i hele sommerperioden. Så holde lidt ferie i noget af vinterperioden og så gå og hygge mig resten af tiden. :))