Kan en mobil tåle en tur i vandet ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    "Jeg kender en som tabte selvsamme telefon"


    det ville da være underligt!!! :)

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Jeg smed engang en 3310 i et toilet (ja det var dumt, ingen kommentarer tak! *G*) Og gjorde den fejl at sætte batteriet i, inden den var helt tør .. Jeg fik også det der baggrundslys, men den har aldrig virket siden .. Dog lever batteriet videre i en anden telefon ..


    Hvis det er den er død, og du er interesseret kan jeg prøve at høre min søster ad, om hun stadig vil sælge hendes gamle 3410 ..


    Jeg har selv en 6510 liggende, men du kan ikke se voldsomt meget på skærmen, så det kræver en ny skærm inden den er funktionsdygtig, og de er ikke helt billige ..


    Edit: til en anden gang, så er det klogt at putte pung, nøgler, kamera og mobiltelefon i fryseposer af en slags .. Selvfølgelig med en god knude på .. Og så tasken i en eller to sorte sække .. Det har altid reddet mine kanoture .. Ikke at jeg er kæntret, men tog da en masse vand ind sidst jeg var på Gudenåen fordi vi hang fast i et træ .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Nu var vandet i Mølleåen ikke mere end "2 cm" varmt :P - så ved ikke rigtig om min kan tåle det. :))


    Hehe... 2 cm varmt... Ja ok.. Det er pænt koldt.. :T


  • Ang. din søsters 3410, så må du da godt spørge. Prøver også lige at spørge mine 2 knægte, om de har nogen liggende og samle støv. De unge skifter dem jo hurtigt ud ;)
    Og ja jeg ved godt det der med plasticposer - men det er jo gået godt i mange år - ik' ! :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Nokia plejer ikke og være glade for vand ;)


    hehe heller ikke andre mærker... vand og en telefon er ikke to ting som er gode at blande sammen ;)


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII