For omkring en to ugers tid siden sendte mig og en ven et bundkort ind til RMA hos compumail. Det gik egentlig meget godt og her for en halv times tid siden, kom han med det kort, som de havde sendt tilbage, der angiveligt skulle være lige så godt, som det, der var blevet sendt ind.
Det var det ikke, vi havde sendt et Abit: IS7-e ind et kort med intels 865 chipset og også dualchannel, vi fik et Asus: P4S800S SE med intels 848 chipset og SINGEL channel. For at gøre det hele værre er det asuset også 200 kr. billigere
Dette kunne muligvis være forhindret, ved at jeg fik fortalt, hvilket kort de ville sende tilbage, men det fortalte min ven mig altså ikke, og han ved ikke selv så meget om det. Han fik bare at vide at de ville sende et tilsvarende kort tilbage.
Jeg er personligt meget skuffet over compumail, da de har udnyttet, at min ven ikke vidste særlig meget og sendt ham et ikke tilsvarende bundkort.
I morgen får compumail et opkald af mig, så må de se hvad de siger til det...
Skal lige vide.. hvad siger loven om RMA, man skal da formodentlig have en tilsvarende vare tilbage?