Compumail RMA...

• For omkring en to ugers tid siden sendte mig og en ven et bundkort ind til RMA hos compumail. Det gik egentlig meget godt og her for en halv times tid siden, kom han med det kort, som de havde sendt tilbage, der angiveligt skulle være lige så godt, som det, der var blevet sendt ind.

Det var det ikke, vi havde sendt et Abit: IS7-e ind et kort med intels 865 chipset og også dualchannel, vi fik et Asus: P4S800S SE med intels 848 chipset og SINGEL channel. For at gøre det hele værre er det asuset også 200 kr. billigere

Dette kunne muligvis være forhindret, ved at jeg fik fortalt, hvilket kort de ville sende tilbage, men det fortalte min ven mig altså ikke, og han ved ikke selv så meget om det. Han fik bare at vide at de ville sende et tilsvarende kort tilbage.

Jeg er personligt meget skuffet over compumail, da de har udnyttet, at min ven ikke vidste særlig meget og sendt ham et ikke tilsvarende bundkort.

I morgen får compumail et opkald af mig, så må de se hvad de siger til det...

Skal lige vide.. hvad siger loven om RMA, man skal da formodentlig have en tilsvarende vare tilbage?

• ja tilsvarende eller bedre...

• Jeg er ellers glad nok for dem... jeg står og skal bytte min cpu men havde ingen kvit. men ku huske at jeg havde købt den hos compumail... og datoen os... der gik en dag så fik jeg en ny kvit :)

men ka da godt forstå at du er skuffet over deres service...

• Tjek her : http://www.forbrugerraadet.dk/

Som der er skrevet samme eller bedre , eller mønterne tilbage.

The_Unforgiven

• compumail er nogle narhoveder. Da jeg stadigt var ung og ny indenfor computerverden skulle jeg sende en hdd retur til dem der var stået af efter kun et par måneder. Skrev til dem for at høre hvordan og hvorledes og de sagde at jeg bare skulle sende den ind til dem. Jeg sender den pakket i bobbelplast og en lille papkasse og får en mail om at de ikke kunne godtage den til RMA fordi jeg ikke havde puttet den i en antistatisk pose. Idioterne havde ingenting fortalt mig om det, hvilket jeg også forklarede, men de ville altså ikke godtage det.

Sagen kørte i ret langt tid, men til sidst gad jeg bare ikke bruge mere tid på det og opgav. Handler der aldrig igen X(

• En lille opdatering..

Sækgeren kunne godt se, at det ikke var tilfredsstillende med singel channel :roller:

Så han tilbød mig et club3d med dual på, det var jeg så ikke lige så interesseret i. Min ven kunne også godt tænke sig et nyere mb, så jeg spurgte sælgeren, om det kunne lade sig gøre at sende lidt penge og få et mb efter eget valg, det kunne det godt..

og nå ja, Compumail vil ikke give pengene tilbage.

• LecTer
    det er nu meget normalt man ikke bytter noget der ikke er pakket i antistat poser.

hvis du så hvad folk pakker hardware ind i ville du få et chok.

ville mene det er logisk man pakker det som det var da man fik det.

rasmusvn
    ikke så heldigt han kender en som dig :)
    men det løste sig jo til sidst men de burde ikke forsøge sådan noget.

Oprindeligt indlæg af LecTer
    Jeg kontaktede dem jo og spurgte hvordan jeg skulle sende dem til dem, og de fortalte ingenting om at den skulle i en antistatisk pose. Der problemet ligger jo

man må godt selv tænke

Jeg kontaktede dem jo og spurgte hvordan jeg skulle sende dem til dem, og de fortalte ingenting om at den skulle i en antistatisk pose. Der problemet ligger jo

Det står på deres website ... Som det nok gør med alle ...

" Forsvarlig returnering :
    Alle varer der returneres til Compumail ApS skal være forsvarligt emballeret. Skader som følge af mangelfuld emballering medfører at fortrydelsesretten bortfalder, da produktet ikke er leveret tilbage i samme væsentlige stand. Produkter der leveres i antistatisk materiale skal ligeledes returneres i antistatisk materiale. Undlades dette kan varen tage skade og herved bortfalder fortrydelsesretten, da varen ikke er tilbageleveret i samme stand. "

... Ville nu også sige det er almindelig sund fornuft af pakke følsomt udstyr ind i noget som er beregnet dertil...

• Well nu ligger det jo flere år tilbage, så jeg var som sagt fuldstændigt NEWBIE.

Men i synes ikke at nu når jeg spurgte dem om hvordan jeg skulle sende den at de kunne have fortalt mig det? Eller i det mindste have henvist mig til deres hjemmeside vor det stod?

I lyder fandme som om i arbejder for dem X(

Men i synes ikke at nu når jeg spurgte dem om hvordan jeg skulle sende den at de kunne have fortalt mig det? Eller i det mindste have henvist mig til deres hjemmeside vor det stod?

Joh, det er dårlig service ... Ingen tvivl om det .... Men de er laaaangt fra de eneste som yder den grad af "service" .... Det er mere regelen end undtagelsen...

I lyder fandme som om i arbejder for dem X(

HeHe ... I dont think so. *G* Ville få spat af at arbejde i en computerbiks og skulle snakke med computer-spassere hele dagen tror jeg til den løn de får ... :boxed: