Hvilke interesser/hobbyer har du?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    F.eks sådan noget som på pic. som sikkert vil overraske Zigiro. ;)


    Ellers roder jeg med alt muligt, reparer alt og roder en del med elektronik.
    Drivhuset og havedammen er også interessant.
    Jeg håber på at få europæiske sumpskildpadder i dammen i stedet for de fisk den fiskehejre åd.
    En tur i naturen med hunden er heller ikke så tosset.


    hmmm...lagde lige mærke til den sticker som hænger på dit appelsin-træ...det er præcis det samme billed som mit 8o :)

  • Hm.. Hobbier? Det meste af tiden går jo med computer og arbejde..


    Men HVIS jeg bliver træt af computeren (Hvilket kan forekomme) går jeg tit ud og spiller fodbold.
    Jeg elsker at jonglere, og lave / Øve mig på nye tricks med en bold - i det hele taget elsker jeg bold kontrol :)


    Alm. fodbold siger mig ikk så meget mere.


    I kan da lige få en prøve fra mit Canon A70


    http://www.sjqlund.1go.dk/Final.avi

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    hmmm...lagde lige mærke til den sticker som hænger på dit appelsin-træ...det er præcis det samme billed som mit 8o :)


    Jep, er den der gik/går ud. Den kommer med nogle små syrlige frugter, som er gode til drinks, men de smager ikke specielt godt.
    Den store, som du kan se mest af, er en Fortunella Margarita også kaldet Citrus Clementine.


    Klovnen sidder for øvrigt ikke i træet, men hænger ned fra loftet. Han skal nok lige flyttes lidt. ;)


    Jeg har luret kunsten i at få frøene til at spire, så jeg har lige købt nogle citroner. Jeg håber der er frø i.
    Angiveligt vil frøsåede planter ikke give frugt, men skidt med det. De skal nok blive dekorative alligevel. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    hvorfor ligger lortet på sjælland ? ... vil være med, billiard er bare total yndlings spil... :)


    Du må lige vente til en gang i starten af februar næste år :)) ;)
    Så kan du jo komme forbi og få en lektion - af "The Champ" :D :boxing:

  • Renovering af min nedlagte landbrugs ejendom, tager tid og koster pesos, så i små etaper, når der er lidt cash til renovering af et rum, går jeg i gang.

    Ser uendelige mange film.


    Dykning var engang in, nu står udstyret på loftet og samler støv.


    Så var windsurfning in, nu ligger 3 semi-pro bræder, og 7-8 sejl og samler støv.


    Alt det støv samleri, skyldes nok mest at jeg fik lige et par unger (er nu 3 og 5 år(og så røg min suzuki gsx 750F)) Det gør at man fuldstændig automatisk, om man vil det eller ej, får nye ting at tænke på.


    Men seneste investering, var en Kite-board. Den skal testet her i min ferie, det bliver cool at hænge der.

    Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.


    A4000 san@2900 1,6v, g.skill4400f1@290 2,5-4-4-6, dfi ut, x850xtpe@600/600

  • Fodbold... ! jeg er stor fan af Newcastle !
    :cheers:


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Well jeg har gået på højskole i et halvt år op til sommerferien, og det kostede "lidt" penge må man sige. Så lige nu er min hobby at tjene penge hehe. ej spøg til side.


    Af hobby/interesser kan jeg nævne styrketræning som den eneste aktive hobby. Derudover elsker jeg at skrive. Skriver lidt artikler til forskellige blade, og lidt tekst til informationsfoldere rundt omkring. Starter på Danmarks Journalisthøjskole i Århus til februar, så den interesse ender forhåbentligt med en beskæftigelse i stedet :p Derudover interesserer jeg mig meget for politik- og samfundsdebat. Udenlands som indelands.
    Og så er der min dvd-samling, som jeg udvider ret (læs: for) ofte :O


    Til sidst er der mine venner og veninder, men ligesom alle mine interesser har jeg ikke særligt meget tid til dem, da jeg arbejder døgnet rundt for tiden... skulle jo gerne af med min gæld og optjene lidt kapital inden jeg skal flytte til århus :rolleyes:


    Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om :)

  • Hmm...lader vist til at tråden ikke kommer længere end hertil ;)


    Så jeg vil bare sige tak for alle jeres svar - jeg synes det var sjovt at høre lidt om hvad i alle går og laver når i forlader computeren:)

  • En varm sommerdag ved et fiskerleje. En ung, køn pige i shorts standser op ved en fisker, der sidder og reparerer sine bundgarn.


    Dyb tavshed i 5 minutter. Så siger fiskeren : Hvad er du for een?


    - Jeg er lesbisk, svarer pigen.


    - Hvad foretager sådan nogen sig? spørger fiskeren.


    - Vi slikker fisse og drikker masser af bajere.


    - Det må jeg nok sige svarer fiskeren.


    Dyb tavshed i 5 minutter. Så spørger pigen: - Og hvad er så du for een?


    Fiskeren: - Indtil for 5 minutter siden troede jeg, at jeg var fisker!


  • Heh - Den var nu alligevel lidt tynd IMO ;) :))