den vildeste drøm du har haft!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    ??


    Det lyder lidt for vildt, til at være sandt. En kilde vil være godt, i det tilfælde. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Det lyder lidt for vildt, til at være sandt. En kilde vil være godt, i det tilfælde. ;)


    Lige netop ... syns det lyder rimelig vildt ...

  • Drømte for ikke ret lang tid siden, at engel, hans kæreste, min kæreste og mig var i københavn var i københavn på et slot, som var et bibliotek.. og de havde et stort akvarie med en giga sugemalle i... da jeg så tager tilbage for at kigge på den har den pludselig fået katteben, 4 stks, og jagter os rundt i hele slottet 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Drømte for ikke ret lang tid siden, at engel, hans kæreste, min kæreste og mig var i københavn var i københavn på et slot, som var et bibliotek.. og de havde et stort akvarie med en giga sugemalle i... da jeg så tager tilbage for at kigge på den har den pludselig fået katteben, 4 stks, og jagter os rundt i hele slottet 8o


    Ville satme da også blive ræd hvis en gigantisk Sugemalle med katteben jagtede mig :D
    Jeg har 2 relativ store Sugemaller og ville bestemt ikke blive just glad for hvis de fik katteben og var GIGANTISK :D hehe.

  • det er sku nogle vilde drømme i har jer !
    jeg har det sådan når jeg drømmer et eller andet vildt, fx at blive jagte af et eller andet og kan se at lige meget hvad jeg gør vil det ikke ende godt, kan jeg vågne mig selv...
    og hvis jeg drømmer om noget rigtigt godt ( fx dejlige piger ) vågner jeg altid ! det er sku surt ikke at kan styre det på det tidspunkt :T


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    Drømte for ikke ret lang tid siden, at engel, hans kæreste, min kæreste og mig var i københavn var i københavn på et slot, som var et bibliotek.. og de havde et stort akvarie med en giga sugemalle i... da jeg så tager tilbage for at kigge på den har den pludselig fået katteben, 4 stks, og jagter os rundt i hele slottet 8o


    hehe, lidt flippet :))


    http://www.drommetydning.dk er en spændene side. der kan man se hvad der foråsager det man drømmer. :)

  • Nu vi snakker om det med ham betjenten, kom jeg egentlig lige til at spekulere på om man egentlig kan blive dømt for en lov-overtrædelse man har gjort i søvne 8o :)) :crazyeyes:


    Btw. havde forleden en drøm hvor jeg cyklede op ad en af gaderne her i Helsingør og kørte forbi en af postvæsenets gule biler mens et par postbud læsser nogle pakker af, hvorefter de standser mig og giver mig en bøde på 27 kr for at køre forbi dem på et ikke-passende tidspunkt :boxed:


    - Ikke nok med at de er frække i virkeligheden de er dæleme også uforskammede i drømme!! :evil: :))


    Gad vide hvad sådan en drøm betyder 8o :P


  • Det med at myrde nogen i søvne er også sket i Canada engang... Kan ikke helt huske historien, men her er den som jeg husker den...


    For nogle år siden var der en Canadisk mand der kørte 27km, i søvne, hjem til hans svigerforældres hus, hvorefter han slog dem begge ihjel med en filetkniv... Han vågnede dog da han var igang med at stikke sin svigerfar med kniven, hvor han så løb ud til telefonen og sagde han havde stukket sin svigerfar ned... Manden blev frikendt, fordi han sov under gerningsøjeblikket...


    -Læste historien i et Illustreret Videnskab engang... Så den burde jo være autentisk nok...


  • 8o Når den kommer fra Illustreret videnskab burde den jo være sand nok, men jeg er nu alligevel lidt skeptisk omkring det :] - Har aldrig hørt om nogen der kunne sove og gøre alt det, på samme tid :rolleyes:
    Desuden - hvordan kunne han bevise at han sov? han havde da ingen vidner ;) - de var jo blevet til-intetgjort



  • den lyder meget vildere end den med politimanden! 8o


    fatter ikke hvordan en mand kan køre i bil mens han sover... kan godt være det er fra Illustreret Videnskab, men den er altså lidt for langt ude :]


  • Igen - en go røver.. :crazyeyes:

  • Quote

    jeg drømte på at tidpunkt at jeg kørte bil og skulle lave en nødopbremsning, jeg vågnede da jeg knalede hovedet ind i vægen


    lol :))


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killer-Bee
    jeg drømte på at tidpunkt at jeg kørte bil og skulle lave en nødopbremsning, jeg vågnede da jeg knalede hovedet ind i vægen :lame:


    Hehe... sejt ... ;) ... Hul i væggen som en af mine kammerater ? ... han spillede vidst fodbold i drømme og hamrede foden igennem gipsen :P

  • Well...


    Havde engang for ca. 2 år siden en drøm om en pige som gik ud af klassen... da jeg vågnede og gik i skole sagde en af mine "venner" at hun kom og besøgte klassen den dag :boxed:


    Da jeg var helt lille drømte jeg tit at verdenen var bestat af Aliens og at de havde oversmadret hele civilistitationen og myrdet hele min fam...
    Dog har min mor og jeg en mistanke om at vi er synske... hvis vi er et meget godt forhold til personen og kan godt lide personen(ikke nødvendigvis noget kæresteri) så kan vi spå i vores drømme... her kommer en lille historie tro den eller ej...


    Min mor drømte at hendes bedste ven på det tidspunkt, at han ville drukne i en dykkerulykke i Ægypten, pga. utætte slanger... da hun vågner skynder hun at ringe til ham og sige at han SKAL tjekke slanger og rør, ventiler osv. en ekstra gang efter. Han skulle nemlig til Ægyten på dykkertur...
    da han så kommer derned og skal til at dykke og sådan, så tjekker han self sit udstyr efter en ekstra gang som min mor sagde... Der var hul i en slange :boxed: Det ænder med at han bliver en smule bange for min mor og mener at kunne huske at de stoppede med at snakke sammen var bl.a. pga. at han var bange for hende og han kaldte hende en heks...
    Gad vide om jeg også har det Gén? :T


    Når jeg er syg og har feberdrømme drømme jeg næsten altid at ting er kæmpemæssige, sidste gang jeg drømte det var det med kæmpe køleskabe :boxed: ps. jeg kunne ik løfte dem :T


    /Garfield