Avatar Hugget!

  • Quote

    Ja ellers var der mange/meget der ik havde en chance i livet .. *GG*


    Hehe, ja det er en meget god "regel" her i livet ;)
    Og med det i tankerne kommer man til at slå om på TV2 hvor der er Miss Universe finder man ud af, sikke et sammen traf......

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Jeg har vist ydret mit synspunkt før i den anden tråd ;) og kan se at jeg ikke er den eneste der syntes det sådan.


    Men gør sådan som med mit nye Avatar, så kan du have lov til at blive sur vis der er nogle der bruger det, for det kan du kalde dit, og det kan man stjæle ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    Jeg har vist ydret mit synspunkt før i den anden tråd ;) og kan se at jeg ikke er den eneste der syntes det sådan.


    Men gør sådan som med mit nye Avatar, så kan du have lov til at blive sur vis der er nogle der bruger det, for det kan du kalde dit, og det kan man stjæle ;)


    Så fik jeg også lige lavet mit eget... :D



    Men jeg syns det er noget plat at brokke sig over at der er en der har det samme billede :))


  • øøø ja, det er disederet barnligt, at blive ved på den måde sys jeg.


  • Det er meget sjovt hvor meget du IKKE fatter noget af hvad der egentlig er problemet! Hvis du gider at gøre mig en tjeneste at læse det jeg har skrevet og SÅ post, inden du skriver din mening!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Honestly, who cares ?


    Fair nok at du ikke bryder dig om at andre tager "dit" avatar.. Du har på ingen måder lavet billedet, og kan derfor ikke kræve patent på brug af det..


    Så hvis du er utilfreds, så lav noget ved det i Photoshop eller andet for at gøre det personligt.


    Men hvorfor skulle jeg ændre det når jeg havde det først! det er da total latterligt, det er da en uskreven regel blandt normale mennesker at man ikke stjæler! Og det betragter jeg det lidt som, når det gælder noget man har valgt unikt til sin profil!


    Og det kan da godt være at jeg ikke har patent på det logo eller selv har lavet det, men jeg har selvt fundet det og tilpasset det i størrelse så det passer, og bare det lille stykke arbejde jeg har lagt i det avatar synes jeg er nok til at at det er noget pis at han bare trykker "gem billede" og sætter det ind i hans! så kan han sgu vælge et andet P4 logo!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    BUMS!!


    hold lige en pæn tone tak.


    jeg vil enda mene du så må have taget den fra en anden bruger som ikke er her mere for han brugte den da lang tid før dig.


    syntes godtnok det er pinligt en voksen mand kan opføre sig sådan pga en aventar som han ikke engang selv har lavet :O


    PS: har du husket at spørge Intel om lov til at ændre på derres logo og om du må bruge det ?

  • tag dig dog sammen mand,det er slet ikke dit logo..


    kom videre


    The_hans : perfekt logo til det pivedyr
    :D

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Hm ja ... Det er jo ikke OC-DOG´s avatar da han ikke selv har lavet den, men syntes nu stadig det er lamt når en eller anden hugger ens avatar og bruger den på samme forum...


    Personligt så har jeg ingen problemer med hvis folk bruger en avatar jeg har .... HVIS jeg ikke selv har lavet den ... Men hvis de så bruger den jeg har som IKKE er hjemmelavet, så skifter jeg bare til en anden som jeg alligevel gør hist og her ... :))


    Der findes jo masser af fede muligheder, sååå...


    ... Kort sagt .... røvfuld til ham som bare tror at det er acceptabelt at bare "hugger" fra andre selvom det ikke er noget de selv har lavet .... Han trænger til lidt opdragelse i net-opførsel :)) ..... og tudekiks til OC-DOG fordi han vræler over det nu når hans avatar jo ikke rigtigt tilhører ham ... :))


  • Tror ikke han er voksen - for så ter man da sig ikke sådan. Virker mere som en skoleelev på mellemste klassetrin, der er blevet fornærmet.
    Til det sidste: Good point. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/deal.gif]

  • lol. tak for et godt grin her lørdag morgen. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP