Arv min kæbe!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e
    Jeg har prøvet sammen smerte som dig. Men det skete bare ved at jeg var blevet lidt for stiv i guldøl :))...også væltede jeg med hovedet først ind i et hjørne af et bord . Og det resulterede i at jeg ikke kunne bide sammen i 4 dage uden at det gjorde ond oppe ved øret :)) eller i Tændingen


    Tændingen :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Tændingen :))

    '


    *G*... Har du også motor? :]

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • I tændingen? Hvor hunne sidder den fætter henne? Jeg har engang fået lavet en rodbehandling. Da bedøvelsen havde lagt sig, kom smerten som et lyn fra en klar himmel. Jeg gik rundt med sønnike på armen og jeg tabte ham næsten så nas gjorde det pludselig. I de næste 2 timer ca løb jeg rundt i hele huset og var helt ude af den. Det mærkes fuldstændigt som om man blev boret ned i nerven i tanden. Jeg peb sq som en bette tøs og tog alt for mange gigt piller og nogle ordenlige store sataner som hedder/kaldes hestepiller. Næste morgen ringede jeg til tandlægen og fik en til kl 16, det kunne jeg sq ikke vente på og sagde jeg kom NU ( kl 7 ) og insisterede på at få lortet lavet færdigt...Men så hjalp det osse, aahhh...;-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    nu kunne vi godt bruge Tom H ;)


    Ellers tak, inden man ser sig om har man jo munden fuld af kompressorkøling og har et OC tandsæt.... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^

    '


    Først fattede jeg den ikke lige :] Troede du ville have ham til at overclocke tanden, men så kom jeg til at tænke på at han jo er tændlæge :T


    nemlig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^

    '


    Først fattede jeg den ikke lige :] Troede du ville have ham til at overclocke tanden, men så kom jeg til at tænke på at han jo er tændlæge :T


    Kolde genstande vil hjælpe på smerten:P Om det så er -120C gør vel ingen forskel :))
    Har kun oplevet nævnte smerter ved at have haft et for stort stykke tyggegummi i munden for længe :O Men smerten var altid væk dagen efter.


    The Hans, du er underlig :)) Håber ikke den fil du brugte er sådan en træfil på 20 cm :]

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing