weeeeee nyt kamera :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Lige et bette fif jeg vil da mene at det cam har en macro funktion så vidt jeg husker.


    Når du så tager billeder af blomster så tæt på som det ene billede så benyt den macro funktion du kan få nogle enormt fede billeder med den. Er jo lavet til at tage billeder tæt på :D


    det ved jeg ;) skal lige lære og bruge det ordenligt.. det kan bare en lille smule mere end mit gamle trust 8o


    edit: jeg har også brugt det på nogen af billederne.. men som sagt, ska lige lære det ordenligt først og kende.. hvor tæt man ka gå på og det.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA
    Tillykke med det nye cam, det er sku da nice...



    grrr...... hvad er det for en frist ung fyr på det billed der origin....... :T


    den friske "unge" fyr .. er min far 8o

  • nu da der allerrede var startet en tråd om kameraer ville jeg lige høre mig om mit webcam er godt??!
    Logitech QuickCam Pro 4000...


    //Xire

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xire
    nu da der allerrede var startet en tråd om kameraer ville jeg lige høre mig om mit webcam er godt??!
    Logitech QuickCam Pro 4000...


    //Xire


    Altså i forhold til digital kameraer .. Er det noget lort.. Men som webcam.. Er det et herre godt cam :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Man skal vist ikke handle hos Digital4u ..


    Nu ved jeg ikke, hvad der er vigtigt for dig ved et kamera – om det er meget zoom eller en høj opløsning…? der er jo mange kameraer i prisklassen 4000 kr.


    Nu kan jeg ikke ud fra dit navn alene se, om du har købt det kontant ved afhentning i butikken eller om du har fået det tilsendt med posten. I tilfælde af at du har valgt afhentning er der jo ingen returret – hvorimod der ved tilsending af varen er 14 dages returret


    skod?


  • 8o :boxed: hva skrev du til dem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Det ser da ud til at være et nice cam 8)


    Er også ret glad for mit eget medion... med en ukendt linse, det kan bare ikke tage mørebilleder :(


    lækker have :) hvilket medion er det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Hmm


    Et Medion 6000 med 4 mp, har ellers ikke så mange oplysninger om det :rolleyes:


    Det kostede vist 2,5 k for et halvt år siden.


    Sådan er det med Medion.. Uanset hvad de laver, er der ikke mange specs at finde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    det er så fedt det billede der :D det er giga godt taget


    Yeah det blev også overraskende godt.. Uden stativ og noget.. Var bare ved at blive dum i hovedet af alle de mennesker der stod bag mig lige der og skubbede til fordi de ville se Leguanen..


    Goddamn TYSKE TURISTER!!! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Yeah det blev også overraskende godt.. Uden stativ og noget.. Var bare ved at blive dum i hovedet af alle de mennesker der stod bag mig lige der og skubbede til fordi de ville se Leguanen..


    Goddamn TYSKE TURISTER!!! :D


    hahaha.. ja de er sq træls :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Sådan er det med Medion.. Uanset hvad de laver, er der ikke mange specs at finde.


    Hehe, det er rigtigt, emn camet taget nu udmærkede pics.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn


    Hehe, det er rigtigt, emn camet taget nu udmærkede pics.


    Ja bestemt.. Medion laver skam nogle fremragende ting ind i mellem, men sjovt nok kender de intet til support eller information :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Helt rigitgt, heldigvis har camet kun vælret i stykker en gang, og det klarede fona på en smart måde (Der købte jeg det)


    De sendte det ind, og jeg fik en nyere model :]


    hehe det er da også sådan det skal være? ;)